Spune NU tratamentelor luate după ureche!!!

Da. Spune și tu NU tratamentelor luate după ureche. Nu toate fac bine. Iar dacă fac bine, este doar o foarte mare coincidență. Da. O mare coincidență. De cele mai multe ori, tratamentele astea, luate după ureche fac bine într-o parte și rău în cealaltă. Sau fac rău peste tot, căci depinde foarte mult de compatibilitatea substanțelor medicamentului, cu propriul tău organism. Unele substanțe nu sunt agreate de organismul tău așa cum ți-ai dori, pentru că fie ești alergic, fie ai alte probleme iar aceste medicamente sunt contraindicate ție. Dar tu nu ai cum să știi asta dacă nu te duci la un doctor. Iar apoi, tot doctorii sunt proști că tu, om cu capul pe umeri, te-ai tratat după ureche.

tratament dupa ureche

Sursă Imagine: Google Images

Aud, din păcate, multă lume, în jurul meu, care spune: „Aaaa… am auzit eu de un medicament la televizor… o să-l încerc pe ăla să văd dacă merge”, sau: „Aaaa… o cunoștință a încercat tratamentul ăla, la ea a funcționat, o să îl încerc și eu, poate funcționează și la mine, sau: „Am citit eu undeva că anumite chestii fac bine organismului, o să încerc și eu…” bla bla blaaaaa. Ei bine nu, oameni buni. Nu. Nu. Nu. Și iarăși NU! Dacă ai auzit de un medicament la televizor, nu înseamnă că „merge” și la tine. De fapt. El chiar stă pe loc. N-are picioare, sau ceva de genul. El acționează, într-un fel sau altul, depinde de propriul tău organism. Dacă ai auzit că un medicament, sau un tratament, a funcționat pe o cunoștință, nu înseamnă că are aceleași efecte și la tine. Iar dacă ai citit în nu știu ce reviste, de tratamente miraculoase și vindecătoare, ei bine află că nu, nu o să te vindece și nici nu o să te ajute. 

Atunci când iei un medicament, de obicei prescris de doctor, este pentru că el știe, sau ar trebui să știe, medicamentele ale căror substanțe nu îți provocă alergii și ale căror substanțe sunt acceptate de organismul tău, ajutându-l să se apere. Căci, practic, cât și teoretic, asta fac medicamentele. Îți ajută organismul să se apare și să distrugă tot ceea ce îi face rău. Iar ca să îți dai seama de asta, nu trebui să fii doctor, student la medicină, sau să ai studii la Sorbona. Ci doar să gândești, căci știi tu, nu toate medicamentele sunt acceptate de organismul tău, iar pentru a știi care sunt și care nu, ai nevoie de niște analize. Și de un doctor bun care să știe să le interpreteze, iar apoi să-ți prescrie medicamentele potrivite.

Am auzit recent, despre cum cineva se plângea de un tratament de hemoroizi, care se presupunea că trebuia să-i vindece rapid, ba chiar instantaneu. Tratament hemoroizi. Hmmm. Hemoroizii, în niciun caz, nu se vindecă rapid și instantaneu. Există, într-adevăr, datorită evoluției medicinei, diferite creme care înlătură durerea și, încet, încet, chiar duc la dispariția hemoroizilor, dar nu totală, căci crema trebui folosită și după vindecare, pentru a nu recidiva.  Dar nu se vindecă rapid. Ci este un întreg proces care necesită timp, căci acele creme acționează pe parcurs și nicidecum imediat. De fapt, încă nu sunt descoperite medicamente care să aibă un efect imediat, iar problema să dispară instantaneu. Și că tot vorbeam despre cum se plângea persoana, ei bine, tratamentul ăla i-a provocat reacții alergice.. și.. și.. și… în loc să ia durerea, ea a fost și mai mare. Pam Pam.

Deci, dragii mei cititori, dacă vreți să nu aveți probleme, reacții adverse privind anumite medicamente și tratamente, eu vă sfătuiesc să consultați un medic, sau mai mulți, iar apoi să luați medicamentele potrivite. Fiecare organism în parte e diferit, așadar nici medicamentele nu acționează la fel, în fiecare organism.

Iar, dacă vreți o viață sănătoasă, asta nu constă în tratamente miraculoase luate după ureche. Ea constă într-o alimentație sănătoasă, o viață sănătoase, cumpătate și mult sport. Da. Astea duc la un organism puternic care să nu aibă nevoie de medicamente și medici. Așa că: Mănâncă sănătos, odihnește-te destul și fă mult sport!!!

viata sanatoasa

Sursă imagine: Google Images

8 gânduri despre &8222;Spune NU tratamentelor luate după ureche!!!&8221;

    • Nu cred că e vina farmaciștilor. Trăim într-o țară liberă. Nu ne pot interzice ei ce să luăm sau nu. Ei ne pot sfătui doar dacă e bine sau nu. Și, până la urmă, nici asta nu pot face. Pentru că nu sunt medici și nu ne pot face analize să vadă dacă suntem alergici la vreun medicament, ori la vreo substanță anume.
      Totul ține de gradul nostru de inconștiență și de conștientizare. Noi trebuie să conștientizăm că nu trebuie să ne aruncăm cu capul înainte pentru că a încercat vecinul un medicament, sau i se face reclamă la televizor. Trebuie să ne facem analizele și abia apoi să vedem dacă medicamentul ăla ne poate fi folositor și nouă.

  1. Stii ce e mai trist? Ca in Romania, medicii nu stiu la ce esti alergic pana nu faci o anumita alergie. Eu am fost la diversi medici in viata mea, pana acum, la diverse specialitati. UNUL singur nu mi-a prescris un test inainte sa vada daca sunt alergica. Daca erau medicamente ,,uzuale”, gen antiinflamatorii sau ceva, ma intrebau daca am mai luat si atat… Nici la privat, nici la stat nu am intalnit pe cineva care sa ma intrebe asa ceva. Si medicul de familie foarte rar imi prescrie vreun medicament, dar nici el nu stie ce alergii am. Norocul meu a ca nu am nicio alergie cunoscuta, la niciun aliment si din muuuulteeeeleee medicamente pe care le-am incercat pana acum, nu am facut reactie alergica la niciunul.

    • Cu spuneam, trebuie să fie medici competență, care să-ți facă toate analizele necesare și care să-ți dea medicamente în funcție de alergiile pe care le ai, în caz că le ai.
      Dar, pe la noi, de multe ori, medicii nici măcar nu te bagă în seamă 🙂

  2. Asta este un articol al unui viitor medic. 🙂
    Dar cel mai mult imi place ca ai punctat despre reclama la medicamente. Reclama la medicamente este, dupa parerea mea, imorala, caci poate sa convinga nestiutorii (care sunt intotdeauna suficient de multi) sa se trateze fara sa stie cu adevarat daca e bine sau nu, daca chiar are boala respectiva sau numai niste simptome asemanatoare.
    Mai cred ca este de datoria medicilor (o datorie morala) sa faca ceva pentru a se elimina aceasta practica.

    • Eh… să sperăm că o să ajung un viitor medic și că am să fac parte din categoria medicilor buni.
      Consider că reclamele alea sunt cele mai stupide. Și că așa ceva chiar nu ar trebui promovat la TV, căci mulți oameni ar putea avea de suferit pe urma acelor medicamente luate necorespunzător.

Spune-mi părerea ta!

