Blogger Acreditat la Webstock 2014

Nici nu știu cu ce să încep prima dată. Cu ce înseamnă Webstock? Cum am ajuns să mă înscriu? Sau cum am fost acceptată? Habar nu am. Tocmai de aceea am să încep simplu:

Sunt blogger acreditat la Webstock 2014!

webstock

Și, cred că, înainte de a vă spune cum am ajuns să merg la Webstock, cum m-am înscris și cum am fost acceptată, ar trebui să vă vorbesc despre Webstock și ce înseamnă el.

Ei bine, Webstock este cea mai importantă conferință dedicată social media din România, organizată de Evensys în parteneriat cu Vodafone, ținându-se la JW Marriot Bucharest Grand Hotel.
În cadrul ei au loc o serie de conferințe ce vor cuprinde întâlniri interactive în care se va discuta despre cele mai noi tendințe în social media, bune practici, comunicare și promovare, aducând în prim-plan ultimele tehnologii și aplicații din domeniu.

Și ca să înțelegeți și mai bine, am să vă prezint, pe scurt, programul Webstock 2014. Programul de anul acesta, la fel ca și cel din anii trecuți, va avea o serie de conferințe, unde, în prima parte a zilei, cele două sesiuni de conferințe vor oferi participanților o reală sursă de inspirație și motivație, sfaturi pentru succesul în social media și oportunitățile actuale în industrie, iar, după-amiaza, participanții vor putea asista la una dintre cele trei sesiuni, desfășurate în paralel. Și asta-i buba, că eu nu știu ce să aleg între: Sesiunea “Digital PR”, Sesiunea “Monetization” (care ambele sunt între 14:30 și 16:00)iar apoi:  Sesiunea “Social Media Marketing”,  Sesiunea “Development” (care ambele sunt între 16:30 și 18:00). Trebuie să aleg două. Una din prima sesiune și alta din a doua sesiune. Iar eu nu, nu știu ce să aleg. Dar poate mă ajutați voi.

Webstock nu este numai despre conferințe și meeting-uri, ci are și o sesiune de premii, Gala Webstock Awards, unde se vor decerna premiile celor mai creative și inedite campanii in social media din România, lansate în ultimul an.

Iar mai apoi, după orele 22, va avea loc petrecerea mult așteptată.

Și da., Webstock durează o zi, de dimineață până seara târziu. Webstock ofer o zi plină de învățături și întâlniri cu oameni care au ceva de spus, o serie de sesiuni despre și care implică social media și importanța social media printre noi. Iar eu abia aștept să vină ziua de 26 septembire, când va avea loc Webstock 2014.

Iar acum, dacă v-am vorbit despre ceea ce înseamnă Webstock și ce se va întâmpla în cadrul zilei de 26 septembrie, să vă povestesc și cum am ajuns să fiu Blogger Acreditat la Webstock 2014, nu?

De Webstock am aflat de ceva timp, adică de ceva ani, dar nu am putut participa din cauza faptului că nu puteam fi nicicum prezentă atunci când avea loc. Așa că am amânat și mi-am zis mereu că va veni o zi când mă voi putea înscrie și voi putea participa. Și ziua aia a venit. A fost acum câteva zile, când am decis să intru pe site și să-mi fac scrisoarea de motivație pentru un Blogger Acreditat Full-Day la Webstock.

Mi-am făcut scrisoarea de motivație, mi-am prezentat blogul și numele personal, iar apoi am așteptat confirmarea sau infirmarea prezenței mele în cadrul Webstock 2014. Iar scrisoarea mea de motivație a sunat cam așa:

Am aflat de Webstock de la bloggeri care au participat în anii trecuți. Din povestirile și relatările lor, mi s-a părut unul dintre cele mai frumoase proiecte la ora actuală, cu un impact imens asupra participanților.

Mi-aș dori să beneficiez și eu de posibilitatea de a cunoaște oameni noi, oameni de la care am ce învăța și prin prisma cărora mă pot dezvolta, datorită sfaturilor și motivației ce mi-o vor insufla.

Pe lângă asta, participarea la Webstock, ca Blogger Full-Day, ar fi o adevărată onoare pentru mine, căci să poți participa, alături de atâția oameni de la care ai ce învăța, este o adevărată onoare.

Cred că pentru orice blogger, este o ocazie aproape unică în care poate afla și învăța despre noile tendințe alte tehnologiei în Social Media, strategii și tactici eficiente de blogging, despre marketingul din Social Media, cât și despre poveștile unor oameni de succes, povești care ne pot inspira și motiva pe fiecare în parte. În concluzie, participarea mea la Webstock ar duce atât la propria-mi dezvoltare, cât și la dezvoltarea blogului, dar mai ales la interacționarea cu ceilalți prin împărtășirea de idei și proiecte noi, revoluționare.

Vă mulțumesc pentru atenție!

Cu stimă,

Daniela Bojincă

Iar răspunsul a venit mai repede față de cum mă așteptam. În câteva zile m-am bucurat de asta:

Felicitări! Suntem bucuroși să te anunțăm că ești Blogger Acreditat la Webstock 2014!

Și ieeeeeei. Mă duc la cea mai tare conferință dedicată social media din România, unde o să am ocazia să învăț super multe chestii și să mă dezvolt pe mine prin lucrurile și cunoștințele pe care le voi dobândi prin prisma fiecăre sesiuni în parte.

Totuși, de ce voi avea parte la Webstock 2014? Ei bine, voi avea acces gratuit la ediția Webstock 2014, ca Blogger Full-Day și voi fi menționată într-o secțiune dedicată a site-ului, căpătând mai multă vizibilitate. Pe lângă asta, voi învăța foarte multe lucruri în cadrul fiecărei conferințe în parte și voi face live blogging, căci asta fac bloggeri acreditați, la Webstock.

Așadar, dragilor, o să ne vedem pe 26 septembrie, la București, în cadrul conferințelor Webstock 2014! Eu una abia aștept să cunosc oamenii de acolo și să aflu multitudinea de informații ce ne este pregătită tuturor celor prezenți. Este o oportunitate unică, pe an, care nu merită a fi ratată!

Dacă doriți să vă înscrieți ca participanți, ori să vă înscrieți proiectele pentru gala de premiere, sunteți invitați să o faceți chiar aici (mai aveți timp până pe 1 Septembrie 2014).

10 gânduri despre &8222;Blogger Acreditat la Webstock 2014&8221;

    • Mulțumesc frumos!
      Și să știi că sunt obișnuită cu a lua notițe în timp ce alții discută tot felul de chestii. Profesorul meu din liceu vorbea într-una și nu ne dicta nimic. Așa că noi scriam cam aproape tot ce turuia pe acolo. Asta mi-a fost de mare folos. Am învățat să prind mai multe lucruri din zbor.

Spune-mi părerea ta!

