Bărbatul important din viața mea…

Pentru fiecare fată, femeie, există un bărbat care nu-i poate egala pe toți ceilalți la un loc. Un bărbat superior lor. Acel bărbat important din viața fiecăreia. Eroul ei.

Și în viața mea există un astfel de bărbat. Frumos, minunat, iubitor și grijuliu. Eroul meu. Omul superior tuturor celorlalți. Bărbatul acela care merită să-i fie ales cel mai frumos cadou dintre niște cadouri pentru barbati. Bărbatul acela gelos pe orice alt posibil specimen care mi-ar putea păși prin viață. Acel bărbat pe care te superi și-ți dai seama că-ți trece brusc, pentru că îl iubești mai mult decât ura oricărei supărări. Iar el este numit de către mine, simplu: TATĂ! Sau „tati”. Ori „tătic”. Uneori chiar și „grasu-le”. Alteori „popă” (știți voi.. povestea cu barba). Precum și alte apelative nonconformiste.

cadouri pentru barbati

Și da, știu că probabil vă așteptați să vorbesc despre vreun iubit. Sau ceva de genul ăsta. Dar, de data asta nu-i cazul. Poate-și va găsi locul, într-o zi, chiar și un astfel de articol. Acum însă voi vorbi despre tatăl meu.

Tatăl meu este o parte din mine. Sau eu să fiu o parte din el? Cred că mai de grabă a doua, deși se prea poate ca adevărul să fie combinarea acestor două propoziții. Cert este că între tată și fiică, există o legătură la fel de puternică ca între mamă și fiică, dar sub o altă formă, simțită în alt fel.

De-a lungul existenței mele prin viața lor, adică prin viața părinților mei, pot spune că mamei i-am făcut mult mai multe cadouri decât i-am făcut tatei. Inclusiv la naștere, i-am făcut mai mult un cadou mamei, decât tatei. El se aștepta să ies băiat. Și a cam fost o dezamăgire să-l întâmpine o fată. Și asta nu pentru că pe unul îl iubesc mai mult și pe altul mai puțin, ci pur și simplu pentru că așa s-a nimerit. Să zicem că mama și-a exprimat mai vizibil dorințele și necesitățile. Spre exemplu, recent, i-am luat un aspirator de ziua ei, chiar dacă ziua ei este pe 1 octombrie. Nu consider că un cadou trebuie dat chiar atunci. Important e să fie dat din suflet, iar restul sunt detalii.

cadouri pentru barbati

Tata în schimb, nu și-a manifestat vreo dorință aparte, vreo necesitate care să i-o pot aduce prin prisma unui cadou. Iar cum eu nu sunt un bărbat, ci fac parte din categoria genului feminin, n-am prea știut niciodată ce-aș putea să-i cumpăr, cu nicio ocazie. Dacă aș fi pusă, acum, să gândesc la rece, adică cum am fost pusă de obicei să gândesc când a venit vorba de un cadou pentru taică-miu, m-aș gândi la cadouri din categoria artei și a decorațiunilor, ori din sfera hobby-urilor și a pasiunilor pe care le are, sau poate niște cadouri de tip business. Și dacă nu aș reuși să găsesc ceva care să mă dea pe spate, m-aș îndrepta rapid către băuturile fine, cum de altfel am făcut atunci când am fost în Germania, iar lui i-am luat câteva sticle cu vinuri vechi, că na… inspirația m-a lăsat mereu baltă în momente cruciale ale vieții mele, precum alegerea unui cadou important pentru tata.

Spre exemplu, voi ce cadouri m-ați sfătui să-i cumpăr tatei, dat fiind faptul că este un împătimit al muntelui și are o pasiune pentru motoare, mașini și alte d-astea. Deși, sinceră să fiu, iar asta vi-o spun cu mâna pe inimă, cel mai frumos cadou al lui, sunt eu, nu? Adică ce cadou mai frumos și mai minunat să fie, decât propria lui fată? Nu-i așa că nu există?

 

13 gânduri despre &8222;Bărbatul important din viața mea…&8221;

  1. ai dreptate …pentru el cel mai frumos cadou esti tu…fa-l fericit si incearca sa traiesti multi ani dupa ce el nu o sa mai fie, dar cat e in viata, ia o sticla de ceva ce ii place si nu pleca de langa el pana nu o terminati si nu radeti de toate amintirile (lui) frumoase…

  2. of, pishky, you make me feel so proud. o să vărs și o lacrimă.
    lăsând gluma la o parte, ține minte că te invidiez pentru că te poți uita la tatăl tău și să vezi în el un erou/ model și așa mai departe. este cel mai minunat lucru, cred eu, să te simți mândră de tatăl tău.
    cât despre cadouri: dunno. eu n-am prea făcut cadouri altora, iar dacă s-a întâmplat asta, le-am oferit celor de-o vârstă cu mine, care îmi erau prieteni apropiați, mici prostioare care am considerat eu că le-ar fi plăcut at that time. deci, din punctul ăsta de vedere nu te pot ajuta. 😛
    ia-i și tu un yoyo. sau o minge anti-stress, ca să aibă pe cine să sugrume atunci când îl scoți din minți cu drăgălășenia ta imposibil de imposibilă!!!!

    • Îți mulțumesc pentru complimente. Nu mă așteptam din partea ta la altceva :)). Și da. Sunt cea mai drăgălașă drăgălășenie drăguță. Punct.
      Și, cred cu tărie că, fiecare ar trebui să fie mândru, într-un fel sau altul, cu și de părinții săi.

Spune-mi părerea ta!

