Cuvinte despre manichiurista mea personală

Cred că v-am mai spus, cândva, că eu am propria mea manichiuristă. Și e proprie și personală în adevăratul sens al cuvântului, că-i mama din dotare. 

Da. Mama mea este și manichiurista mea. Și pedichiuristă. Și pisălog ( cuvânt care provine de la psiholog). Mama este acea persoane „tot în unul”, pentru mine. Și tocmai de aceea o iubesc.

manichiura

Sursă imagine: libertatea.ro

Să ne oprim însă la manichiurista din mama și la talentul ei pe care și-l desăvârșește sub formă de hobby pe mine, sau pe prietenele ei. Mama este genul de persoană migăloasă. Enervant de migăloasă aș putea spune. Este atentă la colțuri, la curățatul pielițelor, cât și la întreținere cât mai sănătoasă a unghiilor. Tocmai de aceea mama nu este pro punerii unghiilor false, deoarece și unghiile noastre sunt vii, respiră, iar unghiile false, pentru câteva luni, sau chiar un an, opresc respirația unghiei și o îmbolnăvesc, această pierzându-și din straturi și subțiindu-se. 

Ceea ce fac unghiile false, asupra unghiilor naturale, face și oja, dacă nu este aplicată cum trebuie. Iar de la mama am aflat care este utilitatea lacurilor și de ce nu se dă direct cu ojă pe unghie. Și ca să înțelegeți ce vreau să spun, am să vă explic puțin cum stă treaba cu oja dată direct pe unghie. Oja, conține un set de chimicale și de agenți care distrug unghia și, dacă o țineți mai mult timp, după ce curățați unghia cu acetonă, observați cum unghia a căpătat nuanțe ale culorii respective. Ei bine, acest fapt dăunează sănătății unghiei, ajungând încetul cu încetul să o distrugă. Tocmai de aceea, pentru a evita distrugerea unghiei și a o menține sănătoasă, înainte de aplicarea ojei pe unghie, se aplică un strat protector de lac (care acum se găsește în mai multe nuanțe, pentru a accentua culoarea ulterioară a unghiei), iar abia apoi oja, în două straturi, pentru a-și definitiva nuanța și a ține mai mult.

Și dacă vă întrebați ce lacuri folosește mama, ei bine ea folosește lacuri OPI, căci, în opinia ei, sunt cele mai bune și nu lasă oja să treacă spre unghie, ajutând și la durata acesteia pe unghie (adică nu se jupuiește/sare oja de pe unghie foarte repede). Mama nu recomandă însă lacurile nuanțate, iar aici vorbim de lacul care să de primul, la bază, ci ea recomandă lacurile incolore, apoi cele nuanțate și ulterior oja.

Maică-mea, adică manichiurista mea proprie și personală, este atât de pasionată de chestia asta, încât, acum ceva timp, a făcut chiar și niște cursuri de manichiuristă, pentru a învăța noi tehnici și modalități, cât și despre menținerea sănătății unghiilor. Iar apoi, își etalează talentul pe unghiile cui apucă. Și pot spune că o face foarte bine. Este o persoană inventivă și dedicată hobby-ului ei, atunci când îl practică.

Iar voi, dacă sunteți adepte ale manichiurilor dese, așa cum sunt și eu, vă recomand să acordați o atenție maximă și unghiilor voastre, la fel cum acordați dinților și oricărei alte părți a corpului vostru. Mențineți-vă corpul sănătos în întregime, nu pe părți sau chiar deloc.

10 gânduri despre &8222;Cuvinte despre manichiurista mea personală&8221;

Spune-mi părerea ta!

