Despre alergătorii care vor să schimbe lumea

Am scris acum ceva timp despre David Mitran și Transmaraton, cât și despre pasiunile lui de alergător în cadrul anumitor evenimente, în vederea într-ajutorării persoanelor și cauzelor umanitare care au nevoie de sprijinul lor și implicit al nostru.

Astăzi voi vorbi însă despre Sorin Chineață. Alergător. Blogger. Și student la Facultatea de Matematică și Informatică din cadrul Universității din București. Totuși, astăzi nu o să vorbesc nici despre bloggerul Sorin, nici despre studentul Sorin. Astăzi am să vorbesc, prin scris, de alergătorul Sorin și implicarea lui în diferite evenimente care au ca scop alergarea, atât pentru propria sănătate și menținere în formă, cât și pentru a oferi ajutor celor care au nevoie.

Înainte despre a începe să vă vorbesc despre Sorin, am să vă las să-l cunoașteți prin prisma unei poze, adresându-i lui scuzele de rigoare pentru preluarea pozei de profil de pe Facebook.

Pe Sorin am avut plăcerea să-l cunosc în online, acum ceva timp, când îl citeam în treacăt pe blog, cât și din comentariile de pe Facebook pe la diferite postări. În viața de zi cu zi, am avut însă o întâlnire pe cât de ciudată, pe atât de faină și amuzantă. În ofline, pe Sorin l-am cunoscut, întâmplător, în tramvaiul 41, între stația de la Lujerului și Piața Drumul Taberei. Preț de câteva momente, ne-am uitat unul la altul și nu ne dădeam seama de unde ne cunoaștem. Apoi el a făcut pasul în cunoașterea noastră în afara online-ului și am descoperit că stăteam chiar la un bloc diferență.

Să trecem însă la alergătorul Sorin. Ei bine, așa cum am scris și în titlu, Sorin este unul dintre alergătorii care vor să schimbe lumea. În bine, desigur. Este unul din tinerii aceia care vor să se implice și să facă ceva pentru a-i ajuta pe ceilalți. Iar pentru acest lucru, atât pe el, cât și pe ceilalți, nu pot decât să-i aplaud și să le urez succes în continuare, dar mai ales să-i susțin așa cum pot.

Iar ca să-l susțin pe Sorin, am donat  și eu pentru una din cauzele pentru care Sorin aleargă în cadrul fundației Hospice Casa Speranței. Recunosc, n-am donat o sumă exagerat de mare, ci una modică, cât să ofer un imbold de ajutor atât pentru Sorin cât și pentru cauza pentru care el aleargă în cadrul Maratonului Internațional București, sperând să scoată la semimaraton un timp sub două ore. Dacă doriți să aflați mai multe despre această determinare a lui, sau să donați, vă invit să dați un click aici.

Un alt eveniment pe care îl susține Sorin, pe care îl organizează și în cadrul căruia participă, este „Aleargă cu Sorin Chineață și Ana-Maria Brânză pentru susținerea lui David”, din cadrul proiectului „Aleargă de ziua ta” al Anei Brânză. În cadrul acestui cros caritabil Sorin aleargă alături de Ana-Maria Brânză și alți doritori, pe 14 septembrie, de ziua lui, în Parcul IOR din București, o distanță de 3,2 km. În loc de cadouri, Sorin s-ar bucura dacă ați face o donație pentru David, un copil de numai 4 ani care suferă de retard neuromotor. În urma unor tratamente speciale și a unei intervenții chirurgicale înainte de a împlini vârsta de 6 ani, el va putea să meargă. Tratamentele urmate până acum au dat roade, el putând să stea în picioare dacă se susține cu mâinile de obiecte fixe. Așa că, dacă vrei și tu să alergi alături de ei și de alți 100 și ceva de oameni, alătură-te evenimentului lor de pe Facebook, aici.

sorin chineata

Eveniment de alergare

Dacă vrei și tu o lume mai bună, dacă vrei și tu oameni care să fie implicați în problemele din jurul nostru, dacă vrei și tu oameni dornici să schimbe ceva prin ajutorul lor și care să ofere o scânteie de speranță, SUSȚINE-I! Ei au nevoie de susținerea și încurajarea noastră în ceea ce fac.

2 gânduri despre &8222;Despre alergătorii care vor să schimbe lumea&8221;

Spune-mi părerea ta!

