Cine sunt eu dincolo de acest blog?

cine sunt eu

Tot eu. Nu sunt cu nimic diferită față de persoana care scrie. Sunt exact ea. Una și aceeași persoană care nu spune niciodată tot, lasă loc de interpretări și căreia îi place să se joace mult cu toate cuvintele, preferând să nu se lase niciodată descoperită de ea însăși, ci printre propriile ei cuvinte, grimase, acțiuni. Nu-mi place să spun lucruri despre mine. Sau cel puțin nu în mod direct. Dacă aș face asta, unde ar mai fi farmecul căutării celorlalți, al curiozității și al intrigilor? Știu. Sunt rea. Și accept asta. Și dacă voi tocmai v-ați gândit că în acest paragraf v-am spus ceva, ei bine da. Chiar am făcut-o. Iar ce v-am dat eu este ca și când dintr-un zgârie nori, v-aș fi dat o părticică de cărămidă.

Săptămânile astea am tot primit lepșe de la bloggeri. Ba pe Facebook, ba pe blog. Așa că m-am hotărât să le onorez. Iar dacă data trecută am vorbit despre cele 10 cărți de pe Facebook, astăzi am să scriu despre cine sunt eu dincolo de acest blog, căci așa se numește și leapșa, în engleză, „Behind the blog”.

cine sunt eu

Să începem cu întrebările și răspunsurile lor:

1. Din ce oraș esti?
Orașul lui Brâncuși. Și nu, n-am să vă spun care este. Vă las să vă documentați, pentru cei care nu știu. De ce fac asta? Pentru că, odată, în Cluj, când i-am spus numele orașului meu unuia, mi-a zis: „Auuu ce tare! Ești moldoveancă! Ai și accent.. trebuia să mă prind!”. Apoi i-am spus de orașul lui Brâncuși, primind întrebarea: „Da cine-i ăsta?”.
Bine. Am dubii că aș fi de aici. Mama îmi repetă adesea că m-a luat de la o căruță. N-aș putea spune însă unde m-a născut femeia respectivă.

2. Câți ani ai?
Fir-ar. Pentru a răspunde la întrebarea asta trebuia să aștept până pe 13 octombrie ca să pot spune că am 20 de ani. Așa, trebuie să spun că am 19 ani 10 luni și 29 de zile.

3. Care este mâncarea ta preferată? Dar dulcele preferat?
De două ori ciocolată, drept răspuns la această întrebare.

4. Care este cel mai mare vis al tău?
Să devin un medic demn de meseria pe care o are. Și să scriu din ce în ce mai bine. Și să trăiesc într-o lume fericită și plină de unicorni roz bombon cu picățele.

5. Cea mai mare frică a ta este…
N-am. Am înțeles că-n lumea asta n-are ce să te sperie.

6. Care este citatul tău preferat? Dar motto-ul?
N-am un citat preferat. Nici nu le scriu. Nici nu le rețin. Rețin doar esențialul lor. Ceea ce vor să transmită. Asta mi se pare mai important.
Motto am. Unul amuzant: „Nu lăsa pe mâine ce poți face azi. Lasă pe poimâine că poate se amână”.

7. La acest punct cică trebuie să-l completez ulterior (să editez postarea) cu o întrebare pe care trebuie să mi-o puneți voi.
Dar eu știu că voi sunteți niște drăguți și nu o să-mi puneți întrebări, nu?

Și cică trebuie să spun alte chestii despre mine:
-îmi place ciocolata; iubesc ciocolata; ador ciocolata; și apoi tot restul dulciurilor;
-îmi place să citesc;
-îmi place să mă documentez în privința oricărui domeniu;
-îmi place să scriu;
-îmi place să merg pe munte; iubesc muntele;
-îmi place să schiez;
-îmi place să mă plimb cu bicicleta;
-îmi place să fac desene abstracte, în creion sau cărbune, fără să-mi dau seama ce înseamnă;
-îmi place să fiu eu și să-mi exprim opiniile față de cei din jur (de asta și am un blog);
+multe alte lucruri. Dar mă voi opri aici.

cine sunt eu

După cum știți, eu nu dau lepșele mai departe. Îmi place doar să le primesc. Sunt o egoistă. În schimb, cine vrea să o preia pentru că a văzut-o la mine, e liber să o facă.
Totuși, ca să nu ziceți că-s prea egoistă, provoc așa: toți cititorii blogului meu care au văzut această leapșă, au citit-o și au ajuns până la sfârșit și au blog. Pam-Pam.

19 gânduri despre &8222;Cine sunt eu dincolo de acest blog?&8221;

  1. Uite, vezi? Tu ai noroc! Ești la fel și „inside” și „behind the blog”. Rudia e o mincinoasă, deci nu ar putea să creadă nimeni nimic din ceea ce zice! 😉
    Dacă mai zice Petru de castane…trag o fugă până acolo! (Și Rudiei îi plac castanele! Asta e real! 😉 )

    • Ha ha ha! Eh.. ce să și faci.. și-o mai fură omul din când în când. Sper să mă citești în continuare :*. Mă bucur tare mult că mă citești cu drag și sper să-ți placă în continuare ceea ce scriu. Asta mă motivează să merg înainte :).

Spune-mi părerea ta!

