Ieșeală cu bicla

Da. Astăzi am ieșit cu bicla. Și nu, nu am cine știe ce poze. De fapt, nu am decât o singură poză. Sau mai bine, mai multe, dar au același subiect. Mint. Sunt două subiecte. Un subiect a fost muntele văzut de la marginea orașului și alt subiect a fost un cățel scump foc care a venit să se joace cu picioarele noastre și cu cricurile bicicletelor. Era fascinat. Bine. Era fascinat mai mult de biciclete decât de noi.. dar na… voiam ca măcar pentru o clipă să mă simt și eu bine.

Și pentru că aveam telefon. Adică, mai bine zis, smartphone dotat cu o cameră, n-am făcut poze. Și asta nu pentru că nu merge, ci pentru că nu ne-am oprit de prea multe ori, iar el stătea fain frumos în rucsăcelul din spate. Și nu, nu pot să-l pun pe cadrul de la bicicletă, pentur că nu am un suport special. Și oricum n-ar ține bateria să filmeze cât pentru o tură întreagă cu bicicleta. Tocmai de aceea vreau să-mi iau o cameră GoPro care să filmeze tot traseul meu și cu care pot să fac și poze. E, e, e, eeeeeeeeeee…. nu-i așa că sună mult mai bine?

Am văzut la cineva o astfel de cameră, montată pe cadrul de la bicicletă și nu eram foarte sigură că scoate un filmuleț de nu știu ce calitate, având în vedere faptul că mai sunt și denivelări și ar ieși imaginea mișcată, sau mai știu eu ce. Ei bine, după aceea, când am văzut și filmulețele mi-am dorit să-mi iau și eu o astfel de cameră cu ajutorul căreia să păstrez toate amintirile de pe traseul fiecărei ture în parte pe care o fac, chiar dacă ies eu din an în paște cu bicicleta, în funcție de cum mi se năzărește mie într-un anumit. Camera asta este camera sport cu cea mai bună/mare calitate. VREEEAAAU!

Apropo. Ziua mea este pe 13 octombrie. Poate sunteți destul de buni și drăguți și darnici și adorabili și simpatici, încât să-mi faceți cadou o cameră GoPro. Și pe cuvântul meu că nu mă supăr. Am să mă bucur mai rău ca un copil mic de cadoul mult dorit. Ieeeei!!! Deci nu uitați, 13 octombrie 2014. 20 de ani. Cadoul perfect, nu? Mulțumesc anticipat!

Și ca să nu ziceți că-s rea, am să vă las și pozele făcute cu telefonul, căci muntele, de la marginea Târgu-Jiului, este absolut superb. Iar cățelușul acela era de-a dreptul adorabil. M-am îndrăgostit de el. Dar oamenii ăia mari și răi nu m-au lăsat să-l iau acasă. Weeeeaaa!

Și dacă tot ați văzut pozele astea, mâine, 13 septembrie 2014, am să fac și mai multe. Căci am să mă duc cu un grup de bicicliști, până pe Sohodol (a filmat și Mărgelatul pe acolo) să ne cățărăm, în cadrul unul eveniment organizat de Salvamont Gorj, pentru a sărbători cum se cuvine zilele județului Gorj. Mâine o să am parte de un aparat mult mai performant și am să fac multe poze cu siguranță. Poze de pe traseu cât și poze de la locul cățărărilor. Dacă tot pot să vă oftic că voi nu vă cățărați, de ce să nu o fac? O dată în viață am și eu ocazia asta. Pam-Pam

6 gânduri despre &8222;Ieșeală cu bicla&8221;

Spune-mi părerea ta!

