Pedalatul de weekend

Așa cum v-am spus ieri, sumar, în articol, weekend-ul ăsta l-am pedalat tot. Și el ce mi-a oferit în schimb? O febră musculară de nu-mi pot mișca membrele și nu-mi pot folosi niciun mușchi. Sunt mai rău ca un roboțel ruginit și învechit.

Am să o iau în ordine cronologică, așa că am să vă povestesc despre cum a fost ieri. Ieri, după cum am spus și în articolul precedent, am pedalat în jur de vreo 50 de km, dus-întors, cu tot cu plimbările aferente și abaterile de la traseul prestabilit. În perioada asta sunt zilele județului Gorj, ca atare se fac tot felul de activități în județ, culturale, de informare și alte d-astea. În cadrul zilelor județului Gorj s-a încadrat și weekend-ul acesta. Așa că, ieri, am fost cu bicicletele până pe Valea Sohodolului, putând spune că am urcat eroic toate coastele, fără a coborî de pe bicicletă. Și am învățat, cu adevărat, de la al meu prieten, care, tot eroic, are o răbdare incomensurabilă, cum să schimb pinioanele și foile și când urcă și coboară ele și cum trebuie să le alternez ba ca să pedalez cât mai ușor, ba ca să prind viteză atunci când trebuie și, mai ales, cum să nu le schimb atunci când cobor o coastă că pică lanțul. 😀

Ajunsă în Valea Sohodolului, unde s-au filmat multe dintre filmele cu Mărgelatul, m-am cățărat, iar, pe munte, pe o stâncă abruptă, căci, de zilele județului Gorj, una din activitățile propuse a fost cățăratul pe munții ăștia frumoși gorjenești, cu peisajele lor mirifice.

catarat munte

Cățărat Valea Sohodolului

Tot ieri, într-una de la abaterile de la traseu, am primit 7 cărți, drept cadou, pe principiul: „Mă bucur că le pot oferi cuiva căruia îi place să citească, dacă alor mei tot nu le place (desigur… bătea apropo la nepotul dânsei al scump, care citește doar SF-uri).

carti de citit

Trecând la ziua de azi, când m-a apucat cea mai mare febră musculară din toate timpurile, de abia tastez și la calculator aceste cuvinte, ei bine azi am mers, tot pe bicicletă, până la Săcelu, un loc cu ape curative pentru bolile de reumatism, fiind izvoare naturale cu nămol, pentru a participa la inaugurarea unui nou traseu turistic, pe un vârf de munte deasupra stațiunii Săcelu, loc ce oferă o panoramă superbă asupra stațiunii, cât și a întregii zone.

Și de data aceasta, pot spune că am rezistat eroic, urcând costă după coastă, pe bicicletă, coborând doar de două ori și mergând pe lângă ea, iar asta din cauza lanțului meu care nu a vrut de nicio culoare să coboare pe cea mai mică foaie. Ori bicicleta se sătura se să mă care, ori coasta aia chiar voia să o urc pe jos. Încă n-am găsit răspunsul. Totuși, dacă am rezistat eroic până la sosirea în Săcelu, unde am fost premiați, la întoarcere am cedat și m-am urcat într-o mașină. Mușchii mei, toți, n-au mai vrut efectiv.

Dar, să știți că, în cele două zile, am mai adăugat două medalii la colecție. De haur haurit. Frumoase foc. Una de la cățărat și cea de-a doua de la pedalatul de astăzi. Hip hip hurai. Și, ca să mă laud, desigur, că doar de asta am și blog, vă las aici dovada. Adică medaliile.

medalii

Iar pentru că mușchii mei nu mai vor efectiv și refuză orice efort, chiar și tastatul ori statul în fund în fața biroului, am să mă retrag, sperând că mâine îmi va fi mai bine. Iar pe voi vă aștept să veniți în Gorj, dragi cititori, să vă bucurați de frumusețile lui.

16 gânduri despre &8222;Pedalatul de weekend&8221;

Spune-mi părerea ta!

