Ajută și tu la dezvoltarea blogosferei

Bună din nou, dragul meu cititor!

blogosfera

Astăzi nu am să te rețin mult. Este oricum mult prea târzie ora la care scriu, dar pregătesc ceva frumos, zic eu, pentru tine, cât și pentru ceilalți cititori ai mei.

Așa cum spuneam, astăzi nu vreau să te rețin mult. În consecință, nici nu or să mai fie multe cuvinte. Vreau doar să te rog pe tine și pe ceilalți cititori ai mei, să ajutați la dezvoltarea blogosferei și la întocmirea unor statistici cât mai relevante.

Cum poți face asta? Completând chestionarul pe care îl găsești dând click pe banner-ul cu verde, din partea dreaptă, sus, la categoria: „Dă click și răspunde”. Sau, chiar și mai simplu, dând click pe link-ul următor: https://www.surveymonkey.com/s/9R388FM

Ce vei găsi în spatele bannerului și link-ului de mai sus? Un set de întrebări, grupate pe trei categorii. Prima categorie este dedicată blogului meu (întrebări relevante pentru întocmirea unor statistici ale acestui blog), iar următoarele două categorii sunt dedicate întregii blogosferi (întrebări relevante pentru întocmirea unor statistici ale întregii blogosferi).

Ce trebuie să faci? Să bifezi răspunsurile care ți se potrivesc ție. Ai să înțelegi ce spun abia după ce vei da click pe banner, sau pe link-ul de mai sus din acest articol și vei vedea întrebările împreună cu variantele lor de răspuns.

Cât îți ia? 5 minute. Sau chiar mai puțin.

Ce primești? În primul rând, mulțumirile noastre, ale bloggerilor care participăm în cadrul acestui proiect. Și în al doilea rând primești calitate. Îmbunătățirea blogurilor, în funcție de cerințele tale ca cititor.

Acum, mie, nu-mi rămâne decât să-ți mulțumesc în avans pentru citirea acestui articol, în speranța că vei completa și chestionarul despre care tocmai ți-am vorbit. Ne ajuți pe noi și implicit te ajuți pe tine să primești un content cât mai calitativ.

22 de gânduri despre &8222;Ajută și tu la dezvoltarea blogosferei&8221;

Spune-mi părerea ta!

