Despre proiectul „Bloggerii au cărți de vizită”

Nu o să am multe cuvinte. De data asta le-am lăsat undeva în vârf de munte în astea două zile care tocmai au trecut. Dar despre weekend-ul acesta am să vă povestesc mai multe mâine. Astăzi vreau să vă vorbesc despre altceva.

Am încercat și aseară să postez, dar cum netul meu de pe stick-ul celor de la Digi a refuzat efectiv să meargă, am renunțat. Drept urmare postez astăzi despre un proiect blogosferic tare interesant.

Nu cu foarte mult timp în urmă, am fost contactată de o bloggeriță(Aniela Deby) și m-a întrebat dacă vreau să fac parte din proiect. Mi-a spus pe scrut despre ce este vorba și am acceptat, desigur. Adică, de fapt, cum era să nu fi acceptat?

Ca să înțelegeți însă despre ce vorbesc am să vă spun și vouă despre ce este, pe scurt, proiectul. Ei bine, datoria mea este ca un an de zile să țin un link către Tipo Media(cei pe care îi puteți găsi în partea dreaptă, la secțiunea „Interesant”, sub denumirea de „Personalizare tricouri”). Ce primesc în schimb? Ar fi trebuit să primesc 300 de cărți de vizită, cartonate, în valoare de 100 și ceva de lei. Dar am ales cărțile de vizită cele mai calitative și cele mai de efect, din plastic transparent, cu un model simplu. Dar fiind faptul că sunt mult mai scumpe, am primit doar 100 de cărți de vizită în valoare de 200 și ceva de lei.

Am vrut un model simplu și de efect. Lucrurile simple îmi par mereu de efect.

carti de vizita

Hai că vă place și vouă. Doar le-a plăcut tuturor. Și, ca să-mi laud și de această dată prietenul, partea aia cu „Blogging” și pana colorată este opera și meritul lui.

Din acest proiect fac parte peste 70 de bloggeri. Dacă vrei și tu să faci parte, eu te invit să o contactezi pe Aniela Deby, pe Facebook și să-i spui că-ți dorești și tu cărți de vizită gratis. Împreună că partenerii de la Tipo Media te vor rezolva rapid. Te asigur că munca este de calitate și cu simț de răspundere, în ciuda faptului că se așteaptă ceva, din cauza numărului mare de comenzi. Așteptarea se merită însă. Rezultatul este unul tare frumos, după cum clar se poate observa și mai sus.

Deci, ce ziceți, vă băgați și voi în proiect

25 de gânduri despre &8222;Despre proiectul „Bloggerii au cărți de vizită”&8221;

    • Adi, acesta este proiectul Anielei. Tipo Media este partenerul ei, iar prin ea s-au trimis, după cum am scris și în articol, cărți de vizită către peste 70 de bloggeri, într-un număr de 100-300 exemplare.
      Cu siguranță or să accepte. Numărul cărților de vizită diferă în funcție de PR, PA și de alte chestii conform căruia se clasează un blog.
      Zic să vorbești cu Aniela, căci e proiectul ei și cu siguranță se va rezolva.

Spune-mi părerea ta!

