Ce-ar fi viața fără sănătate…

Un calvar!

sanatate

Da. Viața fără sănătate, ar fi cea mai mar neșansă la viață, dacă înțelegeți ce vreau să spun. Tocmai de aceea, eu sunt mulțumită și fericită pentru toate momentele mele sănătoase, căci fără existența lor în viața mea, nu aș fi putut să ac multe lucruri. Nu aș fi putut să învăț poate să merg pe bicicletă, ori să schiez. Poate nu iubeam nici muntele, căci nu-l cunoșteam decât din poze. Poate nu iubeam natura. Ori poate nu iubeam nimic. Și asta nu că nu aș fi vrut, ci pentru că nu aș fi putut, căci atunci când viața ta e lipsită de sănătate, de la început până la sfârșit, nu poți decât să o urăști și să-ți dorești o cu totul alta. Să te întrebi poate unde ai greșit și să începi să crezi în păcatele vieții anterioare, ori în blestemele celorlalți.

Te chinui cu tot felul de suplimente, ba pentru imunitate, gen Septilin, ba pentru o bună circulație, ba pentru nu mai știu ce, când tot ceea ce ai avea nevoie pentru o viață cât mai normală și cât mi plăcută, sunt alimentele obținute pe cale naturală: fructele și legumele.

Sinceră să fiu, eu mă bucur pentru momentele mele de sănătate, căci da, au fost mai multe. Nu a fost o sănătate continuă, ci întreruptă. Dar să fii sănătos continuu, e de-a dreptul imposibil. Omul se mai și îmbolnăvește. Important este să fie una din acele boli minore, de care treci repede cu niște medicamente ușoare și când nu ai nevoie de spitalizări, operații, recuperări. Să fiu sănătoasă, atunci când am fost, a însemnat să învăț să iubesc viața și sportul.

Nu mi-aș putea imagina viața fără sănătate deloc. Dar atunci când mi s-a scurs printre degete, am considerat mereu că viața fără ea este de-a dreptul un adevărat calvar.  Atunci pare că nu mai iubesc nimic… și totuși iubesc cu disperare totul, căci încerci să te agăți de orice firicel de speranță. Și să-l iubești. Adori. Dorești.

Sunt curioasă ce înseamnă pentru voi să fii sănătos, cât și ce înseamnă viața fără sănătate. Drept răsplată, puteți câștiga un voucher în valoare de 50 de euro. Cu el vă puteți cumpăra produse de pe Himalaya Herbal Healthcare.

8 gânduri despre &8222;Ce-ar fi viața fără sănătate…&8221;

Spune-mi părerea ta!

