Cum am scăpat de operație cu medicina naturistă

Bine… recunosc. Baiul nu era neapărat operația în sine, ci cum aveau de gând să mi-o facă. Adică pe viu. Și am să vă spun în rândurile de mai jos cum am scăpat de chinurile unei operații pe viu, cât și de ce au vrut să facă asta.

medicina naturista

Mă încadrez, ușor, la categoria cardiacilor, prin prisma unei operații pe cord. Operație care a fost necesară, din cauza lipsei totale a peretelui meu inter-atrial (știți voi… peretele ăla care separă atriile din inimă), la vârsta de 12 ani, drept pentru care orice intervenție chirurgicală asupra-mi se face în urma unui control cardiologic amănunțit și în prezența unui cardiolog în sala de operație.

Eram înainte de clasa a 12-a. Vacanța de vară. Iar problema mea îmi afectase grav mersul. Atât de grav, încât nu mai puteam efectiv călca și merge. Nu știam exact ce am. Erau niște chestii, care se măriseră de vreo doi ani de zile, în talpa piciorului, zgrumțuroase și sub forma unui vulcan (adică atât de proeminente și ieșite în relief erau). Așa că, o prietenă de-a mamei, asistentă, m-a dus la spital într-o zi. Era o doctoriță cam plictisită de viață, sinceră să fiu. Mi-a inspectat picioarele și a urmat conversația următoare:

– Cam de când ai tu astea?
– De vreo doi ani de zile.
– Îhm. S-au dezvoltat destul de mult și se vede că ți-au afectat destul de mult mersul și picioarele. Sunt niște veruci, din câte îmi par. Trebuie să te băgăm în operație, căci există posibilitatea să-ți apară și intern, pe organe.
– Știți, are probleme cardiace, a fost operată pe inimă. (intervine prietena mamei, asistenta).
– Aaaaa. Da, da, da! Nu e problemă. Te operăm pe viu atunci, fără anestezie.

Am înghițit în sec, m-am întors pe călcâie, iar apoi am ieșit pe ușă, afară din spital. Și m-am dus… unde-am văzut cu ochii.

Speriată totuși de faza cu „e posibil să-ți apară și intern, pe organe”, m-am apucat să caut despre veruci și despre posibile tratamente alimentare, ori aplicări pe rană a resurselor din grădină, ori din farmaciile naturiste. Și-am găsit diferite tratamente cu usturoi pisat aplicat pe rană, ori acid salicilic, ori să țin picioarele 20 de minute în apă caldă cu sare de sac, acestea fiind cele mai drastice tratamente.

Ce-am făcut? Le-am combinat. Mi-am creat un tratament propriu, destul de drastic, căci a durut puțin. Dar oricum, a durut mult mai puțin decât dacă m-aș fi operat pe viu.

Cum am făcut? Apăi uitați așa:

Primele cinci zile(zilele 1-5) am aplicat tratamentul ăsta: mă trezeam dimineața și țineam picioarele 20-30 de minute în apă caldă cu sare de sac; frecam apoi cu piatra poncică țesutul pe care acționase apa caldă cu sarea de sac; apoi pisam 1-2 căței de usturoi pe care îi amestecam cu o linguriță de acid salicilic, imediat, să nu lase acel lichid usturoiul, după care aplicam DOAR pe veruci (era important să mă feresc de țesutul sănătos, căci această „pastă” acționa prin arderea țesutului – usturoiul cu acidul salicilic creau un lichid acid); aplicam pansament steril peste acea pastă, iar apoi îmi înfășuram laba piciorului cu folie alimentară (ținea cel mai bine); băgam picioarele în ciorapi de lână și stăteam așa 12 ore; seara făceam din nou procesul cu apa caldă și sarea de sac, după care pasta cu usturoi și acid salicilic până dimineața; procesul a fost repetat timp de 5 zile.

După cele 5 zile (zilele 6-11): o zi și o noapte făceam pauză de la a aplica pasta de usturoi și acid salicilic și făceam în schimb, de trei ori pe zi tratamentul cu apă caldă și sare de sac, tot timp de 20-30 de minute și apoi frecam cu piatra poncică.

Zilele 12-17: am reluat tratamentul din primele cinci zile.

Zilele 18-24: am urmat tratamentul din zilele 6-11.

Zilele 25-31: am urmat tratamentul din primele cinci zile.

Rezultatul? Am scăpat de veruci. După o lună de zile în care am făcut tratamentul ca mai sus, am observat că verucile aveau tendința de a ieși, așa că am dat cu unghia pe lângă ele într-o zi, până au ieșit, cu tot cu rădăcini. De atunci, în zona unde erau verucile, am o piele fină ca de bebeluș. Și n-am mai avut nici probleme.

Desigur, nu doar medicina naturistă este calea. Însă ea, spre exemplu, poate preveni drumurile noastre pe la spital. Iar, în cazul meu, m-a scăpat de o operație care nu era necesară. Lucrurile s-au putut rezolva și altfel, destul de simplu, iar eu am încredere în medicina naturistă.

Despre medicina naturistă puteți găsi mai multe aici și aici. În plus, poate ați vrea să știți, ori v-ar interesa, faptul că Mircea Hodârnău şi dr. Ladislau Rosenberg au lansat DVD-ul „Terapia Rose” din care, de asemenea, puteți afla multe lucruri interesante despre medicina complementară, naturistă.

2 gânduri despre &8222;Cum am scăpat de operație cu medicina naturistă&8221;

Spune-mi părerea ta!

