Straja. Parc de aventură. Distracție pe măsură

Am colindat prin Straja încă de când eram copil. Pe atunci, ea nu arăta chiar cum este acum, dar avea pârtii de schi care se aflau printre cele mai frumoase din țară. Vizitam Straja, iarna, cu părinții, în intenția de a mă învăța tata să schiez. Însă singurul lucru pe care îl obțineau de la mine era asta: „Ajutoooor!!! Criminaliii!!! Mă omoară!!!!”. Și nu. N-au reușit să mă învețe să schiez. Am învățat mai târziu. Asta este însă o altă poveste, ce poate am să o povestesc într-un articol viitor. Să rămânem însă la subiectul acestui articol, subiect pe care îl veți descoperi parcurgând rândurile de mai jos.

Cel mai recent am fost în Straja iarna trecută, cu ocazia galei de premiere a SuperBlog-ului, ediția de toamnă. M-a bucurat tare mult că am fost cazați aproape de pârtie, la Vila Alpin, căci pârtia este una din marile mele iubiri pe timp de iarnă. Oamenii de acolo au fost tare primitori, iar vila/cabana în sine îți oferea confortul necesar unui sejur la Straja. Mi-a plăcut asta și, dacă ar fi să merg din nou la schi în Straja, acolo m-aș caza. Plus că mâncarea este excepțională. Jos pălăria.

Muntele însă nu reprezintă o atracție turistică doar iarna. Frumusețile lui pot fi valorificate și vara, prin drumeții, căci drumețiile sunt destul de complicate iarna și chiar interzise pentru siguranța turiștilor. Vara însă, pe lângă drumeții, în Straja, mai sunt posibile și alte activități căci, conform surselor mele, există un parc de aventură în Straja. Iar un parc de aventură este o sursă nesecată de adrenalină. Exact plusul de care un turist are nevoie pentru o vacanță la Straja de vis.

Sinceră să fiu, n-am avut ocazia să mă bucur de adrenalina dintr-un parc de aventură. Până acum am făcut alpinism doar în cadrul unor acțiuni organizate, de câteva ori pe an. Cu siguranță însă, într-un parc de aventură lucrurile ar sta altfel, căci posibilitățile de a te bucura de acest sport extrem sunt mult mai variate decât în cadrul unui eveniment organizat. Iar pentru mine aventura este acel impuls care-mi face inima să bată și mă ține în viață. Aș putea spune că respir adrenalină, de cele mai multe ori, prin toți porii mei. Așa că, dacă se vrea, din punctul meu de vedere, se poate pune taxă pe aer. Am ce să respir.

Un parc de aventură nu înseamnă doar adrenalină. El poate fi și cheia stimulării ieșirii din zona de confort și depășirea propriilor limite în vederea întrecerii cu propria persoană. E o senzație de nou, de fiecare dată. E ceva inedit, iar aventura din parc îți stimulează întregul organism. Îl activează, ca să zicem așa. Asta înseamnă pentru mine activitățile dintr-un parc de aventură și, cum o să am ocazia, vara viitoare, am să dau o fugă până-n Straja, că-i aproape. Și am să petrec o zi întreagă în parcul de aventură. Iar în zilele ce vor urma, că va fi o vacanță mai lungă, am să fac drumeții. Iubesc drumețiile pe munte. Mă revigorează.

Dacă vrei și tu să ai parte de aventură, trage o fugă până-n Straja și bucură-te de adrenalina pe care o vei obține în parcul de aventură. Și, dacă n-ai unde să stai, cazează-te la Vila Alpin. Sunt oameni faini și primitori. Iar locul ăla o să-ți placă, atât pentru confort, cât și pentru faptul că-i aproape de parc. Ahh… și era să uit, priveliștea asupra Munților Parâng este absolut minunată!!!

Spune-mi părerea ta!

