Hai la Festivalul Internațional de Jazz

Hei, tu, dragul meu cititor, ție îți place Jazz-ul? Că mie îmi place al naibii de mult. Îmi place la fel de mult pe cât îmi place pianul și vioara și, tu, dragul meu cititor, tot citindu-mă și citindu-mă știi cât de mult îmi plac mie pianul și vioara, așa că vei înțelege cu siguranță și cât de mult îmi place Jazz-ul.

Și Jazz-ul este o cultură. O parte din vasta cultură a muzicii. Și cu ajutorul Jazz-ului te poți educa și evolua, la fel cum poți face asta prin intermediul oricărei muzici de calitate. Sunetele de calitate au rolul de a-ți stimula creierul în vederea unei activități cerebrale optime. Cred că de asta iubesc eu atât de mult muzica. Pentru că ajută printr-o modalitate foarte simplă, la desfășurarea unor activități complexe. Cum poate să nu fie asta un lucru foarte tare și interesant? Aşa că, hai la festival şi bucură-te de muzica asta frumoasă care încă ți se mai oferă, că nu știi ce o să mai fie peste câțiva ani.

festival international de jazz

Apăi, cititorule, dacă îți place Jazz-ul, te invit să mergi la Festivalul Internațional de Jazz, de la Cluj-Napoca, care va avea loc între 23 și 25 octombrie 2014, la Casa de Cultură a Studenților. De ce să participi?

1. Pentru că îți place Jazz-ul.
2. Dacă nu îți place încă Jazz-ul, pentru a-l descoperi și a-l face să-ți placă.
și 3. Pentru cei care vor urca pe scena Casei de Cultură a Studenților din Cluj-Napoca și anume: Eli Degibri Quartet – Israel, Chico Freeman Quartet – SUA, James Blood Ulmer with Pierre Dørge & New Jungle Orchestra – SUA / Danemarca

Vrei să afli mai multe despre festival? Intră aici. Îți place cum va fi? Atmosfera? Oamenii? Muzica? interpreții? Atunci ce mai pierzi timpul printre cuvintele mele? Ia-ți un bilet la eveniment de aici și apoi te aștept să-mi povestești cum a fost la Festivalul Internațional de Jazz de la Cluj-Napoca.

Vei fii și tu acolo, nu? Și apoi te vei întoarce aici, la mine pe blog, să-mi povestești și mie cum a fost. Că na, programul unora nu se sincronizează mereu cu cele mai tari chestii și nu pot ajunge la ele. Așa că eu, dragul meu cititor, te aștept pe tine să-mi povestești ce și cum. Să mă oftici, mai bine zis. De data asta nu mă supăr, dar de ofticat, am să mă oftic eu puțintel acolo, cât să-mi pară îndeajuns de rău că nu am putut ajunge :(. Pam Pam

16 gânduri despre &8222;Hai la Festivalul Internațional de Jazz&8221;

Spune-mi părerea ta!

