Aleargă la SkyRun și dotează un spital!

Da, dacă alergi la SkyRun, sâmbătă, pe 25 octombrie 2014, ajuți la dotarea unui spital, spitalul HOSPICE, beneficiarii find adulții cu cancer în stadii avansate și copiii cu diagnostic limitativ de viață, care au nevoie de servicii medicale specializate.

skyrun

Unde are loc SkyRun? În cea mai înaltă clădire din România, Sky Tower, din București.

Ce se întâmplă mai exact? Ei bine, tu vei participa la o cursă contratimp, de la parter, până la etajul 34 al clădirii Sky Tower, având un total de 680 de trepte și 119 m ascensiune. Sună palpitant și distractiv, nu?

Ce o să obții tu după toate cele 680 de trepte pe care ai alergat? Hmmmm, să o luăm sistematic:
1. Satisfacția că ai ajutat la dotarea spitalului Hospice, căci pentru fiecare participant se fac donații în acest scop.
2. La sfârșit poți urca pe podium, iar dacă nu vei avea oricum parte de premii surpriză.
3. Vei fi spectator și susținător al unei premiere naționale, căci Gabi Solomon va face un maraton de 24 de ore de alergare pe scări.
4. Vei putea privi Bucureștiul din cel mai înalt punct al lui.
și 5. Vei cunoaște mulți oameni frumoși.

Am vrut și eu să particip. Și, odată cu publicarea acestui articol aveam de gând să-mi anunț și înscrierea în competiție. Din păcate însă, eu nu mai pot face asta pentru că, vrând să mă antrenez pentru cursa pe cele 680 de trepte, mi-am forțat mușchii prea tare și i-am blocat. Adică am făcut o febră musculară destul de puternică. Dar o poți face tu în locul meu. Du-te tu în locul meu  și aleargă pentru cei care au nevoie de tine, acum, să faci asta. Ajută la dotarea spitalului Hospice și fă parte din echipa plină de oameni frumoși care vor fi alinat suferința multor pacienți ai spitalului HOSPICE. Bucură-te pe tine și, de ce nu, bucură-i și pe ceilalți. Pe cei care au într-adevăr nevoie de un zâmbet și o bucurie care să le aline suferința. Sau cel puțin să știe că cineva se luptă acolo pentru ei și le vrea binele.

Sper că, dragul meu cititor, nu te-am anunțat prea târziu și vei participa și tu la SkyRun, ediția a II-a, organizat de Raiffeisen Property International, Raiffeisen Bank, Smartatletic și Fundația HOSPICE Casa Speranței. Ai mai multe detalii aici.

2 gânduri despre &8222;Aleargă la SkyRun și dotează un spital!&8221;

    • Păi e zona de Nord a Bucureștiului. E cea mai dezvoltată și modernizată zonă, de aceea arată așa. Acolo se fac marile afaceri din București :D. Gen, cum ar veni, acolo sunt „banii” Bucureștiului. Dacă vrei să te simți ca-n occident, te duci acolo. Și dacă vrei case ca-n occident, te duci în cartierul francez, care e tot în Nord :))

Spune-mi părerea ta!

