Eu am încredere în cumpărăturile de pe net

Știți că v-am tot povestit că se vor a fi făcute enșpe miliarde de schimbări prin casă. De la văruitul pereților, până la schimbatul mobilei și parchetului, schimbatul ușilor și alte cele. Ei bine, dacă v-am mai povestit eu de astea, cred că am omis faptul că pe la mine se vor mult mai multe schimbări. Spre exemplu, tata vrea să-și pună panouri solare pentru a face economii vizibile în bugetul alocat cheltuielilor pentru facturi. Iar eu vreau încălzire în pardoseală, că na… parcă nu m-aș supăra să vină căldura de la picioare. Partea proastă ar fi cu defectatul sistemului de încălzire, că te apuci neică la scos parchet și asta parcă nu-mi mai surâde așa de tare.

Acuma, dacă știm fiecare ce vrea și cum vrea, iar eu nu sunt chiar așa de hotărâtă, ne căutăm și un loc mulțumitor de unde să le luăm. Așa că ne-am pus pe căutat pe net, că doar aici găsești tot ce vrei și ce nu vrei, la prețuri accesibile și convenabile oricărui tip de cumpărător, din orice categorie socială. Sau aproape din orice categorie socială. Încă n-am ajuns la nivelul ăla în țara noastră încât să-și permită orice om, din orice categorie socială, să-și cumpere ce are nevoie. Mai avem ceva de tras, de muncit și de luptat. Bătălia însă nu-i pierdută, iar asta-i cel mai important, corect?

Revenind la oile și căutările noastre cele de toate zilele, i-am găsit pe cei de la Shop Einstal Romania care să ne ajute cu ambele necesități, găsind la ei la prețuri destul de rezonabile atât sisteme de încălzire sub pardoseală, cât și diferite panouri solare, în funcție de ceea ce vrea taică-miu și de scopurile în care acestea vor fi folosite.

Cred că v-am mai spus, iar dacă nu v-am mai spus, nu-i nicio problemă, vă spun acum că mie mi se pare un lucru absolut genial că putem să facem tot felul de studii de piață cu ajutorul internetului, atât din punct de vedere al prețurile, cât și al calității, dar mai ales al părerii celorlalți prin feedback-ul lăsat în urma achiziționării unui produs. Personal, eu am mult mai mare încredere în achiziționarea produselor de pe diverse site-uri de pe internet, după un studiu de piață destul de amănunțit, prin compararea prețurilor și atenta urmărire a comentariilor și recomandărilor atât pro, cât și contra, ale celorlalți cumpărători. Iar când de pe un site se vând zeci, sau poate sute de lucruri zilnic, este cât se poate de clar că nu poate fi unul lipsit de încredere. Totuși, analiza noatră asupra produselor oferite trebuie făcută destul de amănunțit căci, vorba românului, după ce te-ai ars o dată sufli și-n iaurt.

cumparaturi online

Tu ai încredere în cumpărăturile făcute de pe internet?

9 gânduri despre &8222;Eu am încredere în cumpărăturile de pe net&8221;

    • Da. Păcat că citești doar articolele astea. Altele nu le citești. După cum îți spuneam, eu am nevoie de astea. Unii oameni chiar au nevoie de astea pt pastile, spitale, și alte din astea, până ajung să termine niște studii și să se poate întreține și altfel, fără a mai fi nevoiți să facă și din astea.
      2. După cum ți-am spus pe http://danielabojinca.ro nu întâlnești așa ceva. acolo chiar sunt articole de suflet, ce citesc ce filme văd, ce întâlnesc și bla bla bla.. 🙂

      • Nu, nu le citesc doar pe acestea. Dacă nu las de fiecare dată comentarii e pentru că nu găsesc ceva potrivit de spus. Dacă nu dau de fiecare dată „like” e pentru că nu totdeauna îmi place. Cât despre advertoriale, sunt multe de spus. Cum însă părerea mea coincide până la ultima virgulă cu cea spusă cu ceva ani în urmă de Simona Tache, îţi las linkul postării ei. Tot ceea ce aş fi spus eu, a spus, mult mai bine (că-i mult mai talentată), ea.
        http://www.simonatache.ro/2011/11/25/opriti-piscotareala-altfel-vreau-sa-cobor-din-online/

      • Simona Tache face mai mulți bani din blog decât 10 bloggeri ca mine la un loc.
        Și, cum îți spuneam, până la definitivarea unor studii, eu chiar am nevoie de asta.
        Acum, dacă te oferi să-mi plătești tu facturile și toate cele și ai mai mulți bani ca ai mei, te invit cu plăcere.

      • Nu, Daniela, nu face bani cât 10 bloggeri ca tine. Face cât 1.000, crede-mă. Dar asta pentru că şi-a construit întâi blogul frumos, pe texte mişto, un timp îndelungat (timp în care, după cum spune într-unul din comentarii, nu a pus botul la „pişcoturi” nici când era tânără şi muritoare de foame), a atras audienţă iar când i s-a propus să pună publicitate şi-a permis să ceară un preţ pe măsură. Nu cred însă să fi citit tot ce scrie ea acolo.

Spune-mi părerea ta!

