N-aș putea să judec asta, dar nici să aprob…

Se vorbește mult despre asta. Foarte mult. Chiar mult prea mult. Așa că, dacă tot se vorbește, eu de ce nu aș face asta? De ce nu aș vorbi și eu? Cu toții suntem buni la datul cu părerea, la aruncatul cu injurii, la judecat și la dat verdicte. Având în vedere cele anterior spuse, îmi permit și eu să-mi dau cu părerea fără a judeca și a da vreun verdict, ori folosind injurii.

Articolul ăsta se vrea unul în care să se spună o părere și, dacă se poate, de pe urma căruia să primească lămuriri la întrebările „De ce?”.

Totuși, nu v-am spus despre ce este vorba și despre ce naiba am aberat în rândurile de mai sus. Este vorba despre videochat. Iar, dacă nu știți exact ce e, puteți afla de pe pagina black studio, deși cred că toată lumea știe ce este videochat-ul.

După cum spuneam, nu judec pe nimeni care ajunge să recurgă la astfel de modalități de a câștiga banii, dar nici nu aprob această meserie din punct de vedere moral. Consider că moralitatea ar trebui să rămână în picioare atunci când ne alegem un job. Totuși, aș vrea să punctez, pentru cei care cred că-i un job ușor, că job-ul acesta implică multe dificultăți tinerelor și niciuneia nu-i este ușor să ducă la bun sfârșit munca asta. Cu siguranță, în sufletul fiecăreia se regăsește o amărăciune, o problemă a cărei soluționare nu o vede decât prin acest mod, acest job foarte bine plătit ce-i drept.

Mă întreb de ce ai alege asta? De ce nu ai alege altceva? La ce ar trebui să se ajungă, din punct de vedere psihologic, pentru a te preta la o astfel de viață? Care ar trebui să-ți fie suferința? Sau care ar trebui să-ți fie nevoile? Care ar trebui să-ți fie interesele? Nu știu dacă voi fi lămurită de cineva, căci în primul rând ar trebui să mă lămuresc eu pe mine. Să ajung eu la o concluzie și la argumente care să nu se mai bată cap în cap și care să fie ori pro, ori contra. Momentan sunt argumente care se împart în ambele tabere, pentru că îi înțeleg și nu îi înțeleg în același timp pe cei care aleg să facă asta. Să zicem că la nivelul meu de înțelegere al subiectului de față, se dă o bătălie pe viață și pe moarte în încercarea de a nu condamna nici măcar o clipă pe nimeni, căci fiecare își are în propriul suflet adevăratele motive pentru care face fiecare lucru în parte.

videochat

Și, dacă mă întrebați de ce am ales eu să scriu un astfel de articol, să știți că răspunsul este simplu: încerc să mă lămuresc eu pe mine, iar această scriere, este un exercițiu psihologic de a găsi un răspuns.

2 gânduri despre &8222;N-aș putea să judec asta, dar nici să aprob…&8221;

Spune-mi părerea ta!

