Când spun gutuie, tu la ce te gândești?

Când spun gutuie, nu te gândești în mod normal la chestia aia mare, galbenă și care crește în Gutui?

gutuie

Desigur că o faci. Orice om normal ar gândi așa. În afară de mine, desigur.

Bine, recunosc, până nu de mult timp și eu mă gândeam la o gutuie, ca cele de mai sus, atunci când mi se spunea de o gutuie. Și mi se încrețea gura, la cât de acră știu că e. Și mi se făcea poftă, desigur, căci acriturile trag la alte acrituri, corect?

Acum, când spui gutuie, nu mă mai gândesc la o gutuie. Nu mă mai pot gândi la o gutuie. Primul lucru care îmi vine în minte este: „Tu știai că există un site gutuie.ro care nu are nicio legătură cu vreo gutuie?”. Da. Există. Nu vă mint. Și, dacă nu mă credeți, puteți chiar să verificați. Un search pe Google, întrebări la prieteni prin strânga și prin dreapta. D-astea.

gutuie

Gutuie.ro nu este nicidecum un site cu gutui, după cum v-am mai spus. Și nu, nici cu fructe. Și nici cu legume. Și nici cu pomi fructiferi. Și cu nimic din ce v-ar putea duce cu gândul la o gutuie. Gutuie.ro este un site în care găsiți așa: flipchart, ecusoane, bibliorafturi, instrumente de scris și alte din astea de birotică și papetărie, precum și jucării, mobilă, articole pentru bucătărie etc. Abstract, nu? Adică ce gutuie v-ar duce cu gândul la cele de mai sus? Și totuși așa ceva există. Așa că, tocmai de aceea, de când am aflat de site-ul gutuie.ro, atunci când aud prima dată de o gutuie mă duc cu gândul la site și nicidecum la faimosul și cunoscutul fruct. Nu.

Pentru mine personal, chestia asta este una dintre cele mai abstracte și mai ciudate lucruri întânlnite în mediul online, de când îl tot străbat în lung și-n lat. Până acum, am întâlnit site-uri al căror nume să aibă legătură în totalitate cu conținutul lor. Dar, dacă stai stă te gândești mai bine, astfel de site-uri, precum gutuie.ro, care nu au nicio legătură cu lucrul la care fac referire, rămân mult mai repede în atenția cititorului sau a cumpărătorului. Cel puțin, la mine așa s-a întâmplat. Dacă s-ar fi numit site-papetarie sau papetarie sau mai știu eu cum altfel, cu siguranță nu l-aș fi reținut și nu mi-aș fi adus aminte de el și în alt context decât cel strict legat de birotică și papetărie. Desigur, nu în toate cazurile este posibil să se întâmple la fel.

Acum, ca o încheiere, aș fi curioasă tu ce părere ai? Ai reține mai ușor site-uri al căror nume nu ar avea nicio legătură cu conținutul?

4 gânduri despre &8222;Când spun gutuie, tu la ce te gândești?&8221;

Spune-mi părerea ta!

