Iubesc viața. Iubește-o și tu.

iubesc viata

Iubesc viața. Iubesc viața și nu pot să înțeleg cum de alții își permit să o piardă. Eu nu-mi permit să o pierd. Nu-mi permit nici măcar să mă joc cu ea, chiar dacă ea se joacă zilnic cu mine, fără ca măcar să-mi ceară voie, ori pur și simplu să mă anunțe. Iubesc viața poate și pentru că știu ce înseamnă să fii aproape să o pierzi. Dar și alții știu ce-nseamnă să pierzi o viață, nu neapărat pe a lor. Și ei probabil și-au pierdut rude, apropiați. Au suferit. Atunci, cum pot să-și permită să-și piardă propria viață, dacă pierderea vieții altora i-a îndurerat?

Iubesc viața. Viața e tot ceea ce trebuie să ai ca să poți să fii în viață. Să te bucuri de ea și de micile fericiri care ți se întâmplă. Iubesc viața pentru că ea îmi perminte să trăiesc, să respir și să explorez lumea. Să o descopăr până în adâncurile ei, iar apoi să mă bucur de ea  și împreună cu ea. Iubesc viața pentru frumusețile pe care mi le oferă zilnic. Pentru oamenii din viața mea și pentru fericirea noastră, împreună. Cu siguranță, fiecare în parte s-a bucurat de ceva măcar o dată-n viață, iar acel ceva i-a bucurat inima, sufletul și mintea. Astfel, cum poți renunța la viață, când amintirea unei fericiri te poate motiva în prinderea altei fericiri?

Aud în jurul meu, despre tot felul de accidente de-a dreptul tâmpite. Banale. Tâmpit de banale. Accidente de mașină ba din cauza unor stricăciuni nedepistate la timp, ba din cauza anumitor improvizații pentru a economisii banii dați pe piese mult prea scumpe și pe manoperele, de multe ori exagerate, ale service-urilor. Totuși, oamenii, dacă țin la cei din jurul lor, cât și la viața lor, ar trebuie, cred, să știe că există acum, pe meleagurile internetului, site-uri de pe care se pot informa cât costă anumite piese și cât de scumpe sunt într-adevăr, prin comparație cu prețurile lor de pe alte site-uri, cât și cu prețurile din magazinele de prin oraș, ori de la service-uri, precum este site-ul www.lincos.ro. Acum te poți informa. Trăiești în era asta a informației. E adevărat, circulă cu viteza luminii, dar și tu ești capabil să o prinzi așa, din zbor.

Viața e prețioasă. Atât a ta, cât și a celorlalți. Viața merită trăită. Merită simțită. Și merită dată mai departe. Nu te priva de ea și nu-i priva nici pe alții, prin greșelile tale. Ai doar grijă de ea, astfel având grijă și de cei din jurul tău. Trebuie, cred, să te prețuiești înainte pe tine, ca să-i poți prețui pe alții :).

Spune-mi părerea ta!

