Începe luna cadourilor. Toate cadourile să vină la mine!

Începe luna cadourilor. Oficial, pe 1 Decembrie, începe cea mai frumoasă lună a anului din punct de vedere emoțional și spiritual. Și, de când sunt mică, eu mi-am imaginat că de pe 1 Decembrie, până pe 30 decembrie, fiecare persoană de pe globul pământesc ar trebui să primească zilnic cadouri. Dar, de 20 de ani de când fac umbră Pământului (și aș vrea să cred că nu o fac degeaba), n-am primit 30 de zile la rând cadouri. Încă mai aștept.

decembrie

Dar, dacă tot vine luna cadourilor, am început să mă gândesc serios la ce cadouri aș putea să le fac celor apropiați mie, cât și la ce cadouri mi-ar plăcea mie să primesc, desigur.  Și, pentru că sunt o fire care nu vrea să vă pună în dificultate,  vă spun că-mi puteți trimite orice cadou poftiți. Toate cadourile să vină la mine! Le primesc cu mare plăcere și bucurie pe absolut toate.

Să revenim însă la cadourile care trebuie să le fac eu anumitor persoane: rude, apropiați. Și, vă spun sincer, în afară de o idee de cadou pentru mama, nu mai am. Pentru mama am zis să cumpăr un parfum, căci am găsit un site cu parfumuri destul de accesibile la preț (www.pandera.ro). În rest însă… nimic. Absolut nimic. Nicio idee pentru tata căci, toate cadourile pe care i le-am luat în ultimul timp, deși păreau a-i fi folositoare, s-au dovedit a fi fără nicio utilitate. Au rămas în cutii, la păstrat, probabil pentru nepoți și strănepoți, ca obiecte de muzeu, să vadă și ei cum arătau înainte obiectele de bărbierit și tuns barba, ori cum se încălța bunicu, sau cum îi mai plăceau lu bunicu mașinuțele de colecție chiar și la vârsta de peste 40 de ani (știu.. am tinde să credem că oamenii de peste 40 de ani au atins maturitatea în care nu se mai joacă de mult cu mașinuțele… nu… nici gând… e doar o aparență netrecătoare).

Nici bunicilor nu prea știu ce să le iau, deși, atunci când le-am cumpărat câte ceva, s-au dovedit a fi lucruri încântătoare și utile pentru ei. Desigur, nu știu dacă s-au bucurat într-adevăr, ori doar pentru a mă face pe mine să mă simt bine, cert este că lucrurile respective le-au purtat, respectiv folosit cu mare drag. Cel puțin din câte am văzut eu.

Iar prietenului, ei bine aici am o pană totală de idei. Blanc. Nimic. Niente. Nada. Există o varietate prea mare de lucruri și, bineînțeles, o persoană (eu) care nu se poate hotărî nici în ruptul capului asupra unui singur cadou. Nu. N-am idee. Și, deși Moș Nicolae, Crăciunul și Revelionul se apropie cu pași repezi, poate chiar mult prea repezi, ideile mele, în loc să fie atrase de mine ca de un magnet, fug încotro văd cu ochii. Drept urmare, fie ce-o fi și ce-oi găsi și cu ce-am să mă trezesc împachetat frumos într-un ambalaj de cadouri. Cu fundiță. Măcar fundița să fie farmecul cadoului. Gestul contează, nu-i așa?

Până atunci, dacă tot sunteți voi persoane de treabă, în spiritul sărbătorilor care se apropie cu pași repezi, ce-ar fi să-mi dați o mână de ajutor și să-mi oferiți idei de cadouri pentru cei dragi? Aș aprecia din adâncul sufletului meu de pișcoțel. Mulțumiri anticipate tuturor!

15 gânduri despre &8222;Începe luna cadourilor. Toate cadourile să vină la mine!&8221;

  1. Cele mai utile cadouri pentru bunici sant o lopata de curatat zapada pentru bunic si o pereche de andrele circulare pentru bunica !
    Pentru parinti… Un ceas Casio G-Shoc pentru tata si un parfum Avon Perceive pentru mama !
    Pentru prieten o pereche de catuse cu blanita (sa nu se raneasca ) un bici ecologic din inlocuitori de piele si un DVD cu filmul Secretary (2002) … iar daca vre-un baiat care citeste pe aici are o prietena si nu stie ce sa-i ia de Craciun cred ca ar merge un accesoriu vestimentar care sa se poata purta si in noaptea de Revelion, eu as opta pentru asa ceva :

    http://www.depozituldelenjerie.ro/anais_muse-p64317.html

Spune-mi părerea ta!

