Mie-mi place să mă joc în online

Nu știu despre voi, dar mie una îmi place, atunci când chiar nu am nimic de făcut prin online, să mă joc. Și când zic că mă joc, nu vă gândiți că mă joc cine știe ce jocuri complicate și care necesită mult timp, strategii și alte cele. Nici gând. Mă joc ceva simplu, pe site-uri de jocuri online. Spre exemplu, îmi place să mă joc jocuri cu avioane. Mna, fiecare cu ale lui.

jocuri cu avioane

Da. Știu că probabil v-ați fi așteptat să mă joc cine știe ce jocuri cu bebeluși, păpuși, căsuțe decorate și alte cele. Dar nu. Singurele jocuri pe care le mai joc sunt alea cu mașini și alea de gătit. Și cam atât. Sunt destul de pretențioasă și în materie de jocuri. Nu-mi place chiar orice.

Nu pierd însă prea mult timp cu jocurile. Adică, mai mult de jumătate de oră din când în când, nu pierd cu siguranță. Am destule de făcut, dar am și multe perioade în care nu am efectiv nimic altceva mai interesant decât jocurile din online. Să știți însă că sunt destul de relaxante. Poate nu au ele cea mai bună grafică, ori cel mai bun concept, dar sunt extrem de simpatice și ușor de jucat. Și, cel mai important, spre deosebire de jocurile complexe, nu ocupă mult timp. Ocupă atât cât ai tu chef să te relaxezi, fără a fi nevoie să revii ulterior pentru a mai face niște misiuni, ori mai știu eu ce altceva.

Eu prefer astfel de jocuri, în detrimentul celor în care trebuie să intri 12 zile la rând în care să îndeplinești misiunile zilelor respective pentru a completa un între quest. Spun asta din proprie experiență. Tocmai am jucat un joc, pe telefon în schimb, în care trebuia să fac asta. Și nici nu știți cât de frustrant e, atunci când îți și place jocul, dar nu ai timp de el. Încerc să mă las de el și să rămân doar cu jocurile din online, pe care le joc eu din an în paște. Pierd mai puțin timp, pe care l-aș putea folosi altfel, cu ele.

Acum, dacă eu v-am spus cum și ce îmi place mie să fac în online când nu fac, de fapt, altceva mai productiv, sunt curioasă ce vă place și vouă să faceți în online. Și, dacă vă place să vă și jucați, poate chiar îmi spuneți ce vă jucați voi în online și-mi dați vreo idee. Sunt deschisă la nou, întotdeauna.

Spune-mi părerea ta!

