Dacă se apropie Crăciunul, zic să vorbim despre nunți

Am vorbit și despre Crăciun cu un articol în urmă, așa nu mă luați acum cu parul de pe propriul meu blog. Pur și simplu stăteam azi de dimineață, proaspăt trezită și încă sub pătură, cu Olaf în brațe (da, încă mai dorm cu maimuțoi în pat, probleme?), cu ochii ațintiți în tavan, gândindu-mă câte nunți mă așteaptă anul viitor. Clar, 2015 nu este tocmai anul favorabil economiilor mele. Îmi va mânca banii pe nunți. Multe nunți.

Și, cum stăteam eu așa în pat, cu un foarte mare chef de a nu mă ridica veci pururi de acolo, mă întrebam cum or să organizeze respectivii nunțile, amintindu-mi de nunțile la care am fost, nunți care mi-au plăcut, cât și nunți pe care le-am urât din tot suflețelul meu mic și scump, desigur.

organizare nunta

Sursă: alidesign.ro

Cum lucrurile negative atrag însă dorința de a afla cât mai multe noutăți, atrag cititorii și cât mai multe păreri, am zis să continui cu abordarea lucrurilor care nu mi-au plăcut, nu îmi plac și nici nu o să-mi placă vreodată. Desigur, sunt chestii cât se poate de pertinente. În plus, pot să bag mâna în foc că nu sunt singura care are aceste păreri.

Să începem, zic.

1. Nu-mi plac nunțile la care oamenii se zgârcesc efectiv la calitatea mâncării (oamenii fiind mirii împreună cu părinții lor). Am fost la multe nunți la care, preparatul ăla din pește (că așa se obișnuiește acum la toate nunțile, să fie ceva cu pește), era stricat. Eu înțeleg că majoritatea nuntașilor se gândesc la câți bani or să scoată din nuntă și cum să cheltuiască cât mai puțin cu ea, dar totuși… nu mă băga pe mine în spital

2. Nu-mi plac nunțile la care mâncarea se servește rece. Ori, dacă te-a prins când erai la dans, ți se ridică de pe masă fără ca măcar să fi apucat să guști ceva. Nunta trebuie să fie organizată atât de bine încât chelnerii să știe când să servească mâncarea și când să o ridice. Știi cum e, n-am venit pentru mâncare, dar nici să mor de foame.

3. Nu-mi plac nunțile la care cântă banda și nu cântărețul. Am fost la o nuntă cu interpreți de muzică populară. Și, atât de frumos cânta domnișorica aia, încât credeai că nu-i adevărat așa ceva. Până s-a stricat banda și i-a luat-o înainte. Iar vocea ei era asemeni unei capre. Pe bune. Nu glumesc.

4. Nu-mi plac nunțile extravagante și de prost gust. O nuntă trebuie să fie organizată cu gust, în funcție de personalitățile mirilor, zic eu. Trebui să se îmbine culorile și să creeze per ansamblu o stare de bine și de relaxare. Nu-mi plac voalurile alea în toate culorile, peștișorii în pahare pe masă (da, am fost la o nuntă cu așa ceva), mărturiile drept ceva nefolositor (nu văd de ce ai da tu banii pe ceva pe care am să-l arunc la primul coș de gunoi, când poți da banii pe ceva cu adevărat folositor, comestibil, ori să-i păstrezi tu, că tot ești la început de drum).

Totuși, dacă v-am spus ce nu-mi place la nunți, să vă spun și ce-mi place, nu? Parcă nu ar fi corect să las postarea asta plină de lucruri negative. Ei bine, îmi plac nunțile organizate cu gust. Îmi plac nunțile organizate ca la carte, dar modeste. Nu-mi plac nunțile alea în care se bagă o grămadă de bani aiurea și care nici nu arată bine. Mie îmi plac lucrurile simple și frumoase. Lucrurile modeste. Și, ca să vă dau un exemplu de aranjamente cu bun gust și nicidecum extravagante, vă îndemn să intrați pe alidesign.ro. Și, în rest, ca să aflați ce-mi place și să nu mă mai lungesc aici, puteți aduce negații negațiilor mele, obținând afirmațiile pozitive. E mai ușor așa.

Vouă cum vă plac să fie nunțile?

6 gânduri despre &8222;Dacă se apropie Crăciunul, zic să vorbim despre nunți&8221;

  1. Mie imi plac nuntile facute la Pizzerie cum a facut Robert Turcescu… Mergi la pizzerie fiecare nuntas primeste o pizza si o bere sau o cola, danseaza daca vrea apoi dau banii in plic si toata lumea pleaca acasa sau ramane acolo cat vrea… si acasa pleaca doar mirii cu banii ! 😀 Scurt si la obiect fara cheltuieli mari si tam, tam !

Spune-mi părerea ta!

