Mi-ar plăcea o lume mai bună…

În lumea asta care mă înconjoară, observ din ce în ce mai multe lucruri făcute în bătaie de joc, de mântuială, fără interes etc. Și mă întristez. Mă întristez al naibii de tare când văd că nu mai există atât de mulți oameni pasionați de ceea ce fac. De fapt, mint. Oamenii ăia există. Dar nu pot să iasă din umbră, din cauza celor despre care tocmai m-am apucat să vă vorbesc. Prea puțini pasionați sunt cei care ajung să reușească cu adevărat. Iar asta-i cu adevărat păcat.

Mi-ar plăcea să văd o lume plină de oameni capabili, fiecare în domeniul lui, desigur. Nu pot exista oameni capabili în toate domeniile. Sunt de părere că fiecare în parte trebuie să facă o treabă și bună. Iar pe lângă asta să fie și celelalte pasiuni.

Mi-ar plăcea să văd în jurul meu oameni care nu fac o meserie doar pentru un salariu de mii de euro, ori mii de lei. M-aș bucura să văd oameni care pe lângă mulțumirea financiară, sunt mulțumiți și psihic, spiritual, de job-ul pe care îl au și de task-urile pe care le au de îndeplinit zi de zi. Astfel, cu siguranță, oamenii ar fi mult mai puțini obosiți după fiecare zi de muncă și mult mai fericiți. Împliniți sufletește cu ceea ce fac și ceea ce sunt, gata să o ia a doua zi de la capăt. Gata să le împărtășească. Cred că pentru evoluția noastră ca nație, avem nevoie de astfel de oameni și de o societate care să ne îndemne spre lucrul ăsta.

Mi-ar plăcea să nu mai aud oameni care spun asta: „M-am făcut fotograf pentru că se câștigă bine.”, ori „M-am făcut medic pentru că am salariu mare în străinătate”. Mi-ar plăcea să nu mai fie banii invocați. Mi-ar plăcea să aug oameni care spun: „M-am făcut fotograf pentru că sunt pasionat de fotografie și-mi place să pun n valoare orice cadru”, ori „M-am făcut medic pentru că îmi place să dau altă șansă la viață oamenilor”. Mi-ar plăcea să văd un medic în spital, ori un fotograf nunta care să fie pasionați cu adevărat. Să-i văd entuziaști. Mi-ar plăcea să văd un fotograf bun și ieftin, care nu apasă într-una pe buton ca să fotografieze doar pentru a scoate cât mai multe cadre, să fie justificat prețul ridicat. Mi-ar plăcea să văd un fotograf care face cadre puține, dar bune. Foarte bune.

Și mi-ar plăcea să văd oameni care îi apreciază pe ceilalți și-i încurajează în ceea ce fac indiferent din ce domeniu face fiecare parte. Cred că asta ar însemna unul din pașii spre o lume mai bune și mai frumoasă. O lume cu oameni care s acceptă și se sprijină între ei. Fără egoism. Fără cei care vor să-i doboare pe ceilalți pentru a fi ei în vârf, ci cu oameni care vor să se depășească pe ei însăși. Atât.

o lume mai buna

Vouă cum v-ar plăcea să fie lumea în care trăiți? Ce i-ați adăuga, ori ce ați elimina pe deplin din ea?

8 gânduri despre &8222;Mi-ar plăcea o lume mai bună…&8221;

  1. Oamenii trebuie sa fie nefericiti, caci nefericirea aduce dependenta. Dependenta de oferte de falsa fericire. Fiind dependenti, oamenii pot fi usor manipulati, folositi, dominati. De aceea toti sunt indemnati, atat pe fata, cat si indirect, sa caute sa castige bine. Proverbul intelept „banii n-aduc fericirea” a fost completat cu „dar o intretin”. Pe de alta parte, oricine isi doreste succesul social, iar succesul social inseamna putere. In ziua de azi, puterea inseamna bani.
    Candva, intr-un viitor nu foarte indepartat, pe care-l vom apuca si noi, eu cred ca oamenii vor invata ce inseamna sa fii cu adevarat fericit.

Spune-mi părerea ta!

