Vine Crăciunul? Ia-ți bijuteriile pentru nuntă!

Da, știu. Nu prea are logică. Și nu prea face sens. Titlul. La titlu mă refer. Doar că, dacă e să o luăm pe-așa, din 100 de articole, în câte să fi făcut sens? Poate unu. Hai două, cel mult.

Dar da. Dacă vine Crăciunu, ia-ți bijuteriile pentru nuntă. Fă-ți-le cadou acum. Moșul e darnic. Sau cel puțin speră și tu că moșul e darnic și binevoitor. Poate de moș le găsești și mai ieftin. Ori, de ce nu, poate că moșul e atât de darnic cu tine, încât îți aduce bijuterii pentru nuntă, pentru botez și pentru nunțile altora. Că doar nu se cade să porți aceleași bijuterii peste tot, nu?

Dar ai grijă, dacă îți iei bijuterii de Crăciun, nu le asorta cu Crăciunul. Asortează-le cu viitoarea ta rochie de mireasă. Ori cu ținuta de cununie. Sau, dacă vrei să ieși din tipar, asortează-le și cu Crăciunul. Sigur nu a mai avut nimeni până acum, la nunta din primăvară-vară-toamnă, bijuterii de nuntă asortate cu Crăciunul. Și poate chiar o să inventezi tu o modă nouă. Oare cam cât de tare ar fi chestia asta?

Chiar de curând am văzut niște miri din Cluj-Napoca, care au inventat o nouă modă a nunților. Nunțile ca la carte. Adică nunțile la care se dau semne de carte și cărți de citit, ceea ce mie, personal, mi s-a părut chiar foarte tare și interesant. În plus, dansul mirilor a început, de fapt, cu cititul cărților. Mirii și-au citit unul altuia din cărți, iar abia apoi a fost dansul clasic al mirilor. Și asta mi s-a părut foarte tare.

Deci, dacă-ți iei bijuterii de nuntă și ți le asortezi cu sărbătoarea asta frumoasă, pe numele ei Crăciun, cu siguranță o să fii și tu foarte tare. Și o să ieși din tiparul ăla clasic și monoton, de care toată lumea s-a cam plictisit. O să fii o mireasă mult mai drăguță și admirată. Și fericită. Și stai, toate miresele sunt fericite în ziua aia. Și agitate.

N-am înțeles niciodată de ce toate miresele așteaptă cu nerăbdare ziua aia și apoi, când vine, abia așteaptă să treacă cât mai repede. Să scape. Să se termine cu totul. Și cununia. Și ceremonia de la biserică. Și petrecerea. Și masa. Și toți ăia care uită de ei până la 6 dimineața.

Mirii, deși nu o așteaptă la fel de mult, împărtășesc sentimentul mireselor în ziua respectivă. Eu cel puțin pe cuvântul meu dacă am văzut vreo pereche care să nu fie stresată la propria nuntă. Oricum, mă gândesc că stresul este un sentiment normal în ziua respectivă. La fel ca fericirea.

Dar gata. Am aberat destul și pentru ziua de azi. Tu du-te și cumpără bijuterii pentru nuntă, asortate cu Crăciunul. Parcă o să și văd peste ani magazine de genul: „Bijuterii mireasa în ton cu Crăciunul”. Ce tare ar fi.

Și, pentru că vine Crăciunul, iar eu cu siguranță nu am să mai apar pe aici, zic să vă urez și vouă un Crăciun cât mai fericit alături de cei dragi. Să vă bucurați de fiecare moment mărunt și aparent nesemnificativ. Peste ani, sunt cele care vor conta cel mai mult!

sarbatori fericite

Spune-mi părerea ta!

