Medicina ar trebui acceptată în toate formele ei

Există două categorii de oameni pe lumea asta, în ceea ce privește medicina. Și anume există așa.

CATEGORIA X: Oamenii care merg la doctor/spital pentru orice mică sau mare durere.

CATEGORIA Y: Oamenii care efectiv refuză să meargă din prima la doctor și încearcă mai întâi de toate medicina naturistă, alternativă, holistică. Din această categorie de oameni fac și eu parte.

Personal, nu obișnuiesc să mă duc la doctor pentru orice nimic. Unii o consideră o prostie. Eu pur și simplu consider că nu am de ce să iau din prima medicamentele lor, atunci când sun răcită, când mă pot trata cu sirop de brad, sau cu orice altceva, natural și produs în casă. Nu sunt chiar adepta recurgerii la chimicale.

Desigur, dacă vorbim de cazuri grave, în care avem nevoie de tratamente care nu pot fi făcute neapărat în casă, ori de investigații amănunțite în cazul bolilor avansate, este necesar să mergem la un doctor și nicidecum să facem ceva de capul nostru.

Totuși, chiar dacă mergem la doctori, trebuie să încercăm să continuăm să mâncăm sănătos și să ne menținem, în general, un stil de viață cât mai sănătos.

Medicina holistică este cea care, în urma unei investigații amănunțite a organismului ca un tot unitar, prescrie recomandări de tratamente care au la bază ca substanță activă extracte naturale. Sau, chiar și mai simplu, ți se va spune exact ce și cum să-ți prepari.

Medicina holistică este veche de peste 200 de ani și, spre exemplu, în Elveția este tratată cu seriozitate, conferindu-i-se un loc respectabil în cadrul sistemului de sănătate de acolo. Lucrul acesta mi se pare foarte tare căci, în definitiv, medicina ar trebui să fie acceptată în toate formele ei, nu doar în cea evolutivă din zilele noastre. Poate un tratament vechi de 50 de ani este mai bun pentru o anumită persoană, decât un medicament recent apărut pe piață și abia testat.

În Franța, spre deosebire de alte țări, medicina homeopatică este studiată chiar în cadrul Facultății de Medicină.

Recent am descoperit și un cabinet de homeopatie, pe site-ul căruia am citit tot felul de informații interesante. Iar lucrul care m-a fascinat cel mai tare a fost cabinetul doamnei doctor. Chiar mi-ar plăcea să arate așa cabinetele tuturor doctorilor. M-aș duce mai puțin speriată la ei. Mi-ar fi poate chiar drag să discut, simțindu-mă mult mai confortabil și încrezătoare. Contează foarte mult și atmosfera care se creează în cabinet. Dacă vreți să aflați mai multe și voi, intrați pe cabinet homeopatie aici. Vă asigur că veți găsi tot felul de informații interesante.

Imagine cabinet:

homeopatie

3 gânduri despre &8222;Medicina ar trebui acceptată în toate formele ei&8221;

  1. ƸӜƷ ¸.•°*”˜ ƸӜƷ ˜”*°•. ✫ ღ¸☆ ¸.•°*”˜ ƸӜƷ ˜”*°•✫ ✿ ƸӜƷ ✿¸.•°*”˜ƸӜƷ˜
    Bunatatea este infinita pentru aceia pe care noi ii consideram prieteni… Exista totusi prieteni care ne ofera la randul lor acceasi bunatate si aceia sunt adevaratii PRIETENI! O zi binecuvantata!

    Kindness is infinite for those whom we consider friends … However, there are friends who in turn gives us confort kindness and those are real friends!
    A blessed day!

Spune-mi părerea ta!

