Experiența mea cu topseriale.ro

Cu toții ne uităm pe tot felul de site-uri la serialele noastre preferate. Însă, uneori, se întâmplă ca anumite site-uri să nu aibă toate episoadele. Sau să se oprească cu încărcarea sezoanelor, din diferite motive, într-un anumit punct.

Am tot căutat să văd și eu The Mentalist, cap coadă, într-un singur loc. Și, când l-am găsit pe topseriale.ro, cu toate sezoanele și episoadele, am observat că de la sezonul doi încolo episoadele nu se încarcă. Dau eroare. Dar, ca să nu fiu nașpa, am zis să-i mai dau o șansă și să încerc și Anatomia lui Grey. Din fericire, sunt toate sezoanele și, implicit, toate episoadele. Iar traducerea este ok. La fel și calitatea episoadelor. Nu este cea mai bună, desigur, e totuși un site cu seriale, dar este destul de bună. Nu-i pixelată, deci e ok. Pentru asta, are un plus de la mine.

Interfața siteului, pentru mine cel puțin, nu este una obositoare. Are culori care nu-ți obosesc ochii și-ți permit să stai o perioadă îndelungată de timp pe site. Pe lângă asta, este ușor de folosit și foarte bine structurat.

Ce-mi displace în totalitate la el este multitudinea de reclame. Când intru pe un serial, se deschid reclame. Când intru pe un episod, se deschid reclame și mă pune să aștept nu știu câte secunde și apoi să dau skip. Când intru să dau play la episod și să se încarce, apar iar niște reclame destul de stresante la un moment dat, pentru că sunt și aceleași și mai sunt și lungi. Înțeleg, vezi o reclamă o dată, o vezi de două, de trei… dar deja a zecea oară turbezi efectiv și simți că o iei razna. Și, dacă tot sunt, poate ar trebui să fie ceva mai scurte.

Ce nu-mi mai place este că, atunci când vreau să văd un episod, mă duce de pe o pagină pe alta și-mi deschide și alte pagini. Mi-ar plăcea să rămân acolo. Și, consider eu, reclamele alea ar trebui să fie undeva în dreapta sau în stânga. Dacă îmi vor face cu ochiul, cu siguranță voi intra pe ele și voi vedea despre ce este vorba pe site-ul respectiv, dacă nu, le las acolo și mă uit liniștită la episodul meu.

Sper să-și remedieze acest minusuri, căci au deja un plus foarte mare, seriale cu sezoane întregi. Foarte mulți caută să vadă un serial într-un singur loc, nu să-și caute sezoanele lipsă în disperare pe net. Eu una, recunosc, am căutat foarte mult după sezonul trei din The mentalist la un moment dat. Și e păcat să-l găsești și să nu meargă. Celelalte, din câte am văzut, n-au probleme.

2 gânduri despre &8222;Experiența mea cu topseriale.ro&8221;

Spune-mi părerea ta!

