Îmi place să-mi îngreunez viața, așa că particip și primăvara asta la SuperBlog

Am stat mult astăzi și m-am gândit la treaba asta. Adică dacă să particip sau nu la SuperBlog. Și, tot gândindu-mă și gândindu-mă, după ce mi-am dat seama că luna asta n-am timp nici să mor, am zis să-mi îngreunez viața și mai tare și să particip.

super blog

Luna asta-i aglomerată rău de tot cu multe chestii. Poate chiar prea multe pentru o singură lună. Dar mi-am zis că trebuie să o fac și pe asta. pentru competiția în sine. Pentru a cunoaște oameni noi. Și pentru a avea motiv să particip la gală, să-i revăd pe ceilalți. Să mă distrez cu ei. Și să le promit solemn încă de pe acum că nu mă mai duc la somn odată cu găinile, sau chiar mai devreme.

Mi-am dat seama că n-aș putea să rezist pe margine. Mie-mi place să mă chinui alături de ceilalți. Să fiu solidară cu ei :)). Îmi plac prea mult oamenii din interiorul competiției. Îmi place comunitatea. Așa că particip și-n primăvara asta pentru oameni. Pentru prietenii. Pentru comunitate.

Deși știu că timpul meu este limitat, am să încerc să mă încadrez în termenele fiecărei probe. Nu promit că am să și reușesc, dar promit să încerc. Îmi promit mie asta.

Nu alerg după note. Notele, în fond și la urma urmei, nu reprezintă nimic. Alerg însă după angajamente. Angajamentele pe care mi le fac mie: să ajung la sfârșit fără penalizări. Sau măcar să ajung la sfârșit. Doar că-mi pare mai palpitant să încerc să n-am penalizări. Dacă tot mă chinui, zic să mă chinui până la capăt, nu?

Sunt curioasă ce va ieși. Cum voi termina, căci dacă mă implic, trebuie să duc treaba asta până la capăt, indiferent de rezultat. În plus, nu rezultatul este cel care mă interesează, nu el este un scop, ci revederea vechilor participanți și cunoașterea celor noi. Iar cei care vorbesc de rău despre SuperBlog, o fac pentru că nu cunosc comunitatea. Când ajungi să cunoști comunitatea, îți dai seama care este de fapt premiul cel mare al acestui concurs: legăturile create. Nu, nu premiile sponsorilor. Legăturile dintre participanți. Prieteniile. Astea-s marele premiu și pentru asta am ales să particip. Din nou.

super blog

13 gânduri despre &8222;Îmi place să-mi îngreunez viața, așa că particip și primăvara asta la SuperBlog&8221;

Spune-mi părerea ta!

