Uite ce poți face în București ca să te relaxezi și să ieși din starea de confort

Am auzit mulți locuitori ai orașului București spunându-mi că se plictisesc de moarte. Că n-au unde să iasă din casă și că, în afară de acasă – servici și acasă – facultate, n-au efectiv pe unde să se ducă și ce să facă.

Așa că m-am gândit să scriu un articol în care să vă spun că aveți ce să faceți în București. Aveți atâtea locuri în care puteți merge și face diferite chestii pentru dezvoltarea voastră personală, încât veți spune că de data asta sunt prea multe și că nu știți efectiv ce să alegeți mai întâi.

Pentru început, vă puteți plimba prin parcuri. Nu sunt multe pentru suprafața Bucureștiului, dar sunt destule. Plimbatul prin parc vă ajută să vă relaxați și să observați natura din jur. În plus, sunt chiar frumoase parcurile din București, eu cel puțin mă simt foarte bine când mă plimb prin ele.

Apoi, puteți efectiv să vă plimbați și pe străzile Bucureștiului, în special în zona centrului vechi. Sunt atâtea și atâtea clădiri superbe din punct de vedere arhitectural. Clădiri trecute prin timp și care susțin bazele unei istorii. Alții vin de la mii de kilometrii să le vadă pentru câteva clipe, iar noi nu suntem în stare să le admirăm și doar stăm în casă.

Apoi, după ce ați văzut orașul la pas, bucurându-vă de el, puteți lua în considerare să participați la diferite cursuri, fie seara, în timpul săptămânii, după ce terminați cu îndatoririle (facultate, servici), ca o metodă de a vă destinde și a vă relaxa, fie în weekend-uri când aveți aproape tot timpul din lume. De aia sunt weekendurile să ne relaxăm și să ieșim oarecum din starea de confort. Să facem și altceva decât ceea ce facem în timpul săptămânii, de luni până vineri, pentru a ne clădi un viitor și a ne întreține.

Eu spre exemplu, vreau să fac cursuri de improvizație, actorie, pian, rusă, dans și altele, dar astea sunt primele pe listă, nu neapărat în această ordine. Cred însă că cel mai mult mi-ar plăcea, în momentul de față, să învăț să dansez cât de cât binișor. Încă sunt la stadiul de dat cu stângul în dreptul și invers. Nu reușesc pur și simplu să „mă las purtată de ritmul muzicii”. N-am ureche muzicală și pace. Mi-ar plăcea să am parte de niște momente Latino-Time in Bucuresti, la o școală de dans. Iar apoi, desigur, m-aș apuca și de celelalte. Îmi doresc mult de tot să învăț rusa și să cânt la pian. Cât despre cursurile de improvizație și actorie, am fost la câteva și m-am simțit tare fain. Te ajută să te descoperi și să înveți lucruri noi.

Dar, înainte de toate, trebuie să învăț să dansez. Acum sunt încă la stadiul de bâțâială, când nu e vorba de dat efectiv cu stângu-n dreptul. :))

Vezi că ai ce face în București? Sunt o grămadă de evenimente și de cursuri la care ai putea participa. Nu lăsa timpul să treacă pe lângă tine și fă mereu ceva nou. Ceva nou pentru tine și pentru propria ta evoluție. Cred că-i important să investim timpul în noi.

14 gânduri despre &8222;Uite ce poți face în București ca să te relaxezi și să ieși din starea de confort&8221;

  1. Tu, de fapt, ai scris articolul ăsta ca să ne spui ce vrei tu să faci cu viața ta sau ce să vizităm prin București? Despre cel din urmă subiect nu cred că e vorba, pentru că, dacă ar fi fost, ai fi fost și tu mai puțin ambiguă și ai fi spus ceva concret. „Parcuri, străzi și centrul vechi” (care, de fapt, este „Centrul Istoric”) și „servici” („serviciu” este corect) nu sunt tocmai o recomandare. Și asta ți-o spune unul care stă de atâția ani în București cât aproape dublul vârstei tale.

  2. Mă bucur că ai punctat bine! 🙂
    Dar ar mai fi teatrul, opera, opereta, spectacolele diverse, muzee, expoziții.
    Iar clădiri frumoase poți vedea în multe alte locuri, nu doar în centrul vechi.
    Mulțumesc pentru aprecierile aduse acestui oraș!

  3. Si eu vreau sa invat sa dansez…un street dance ar fi perfect , doar ca momentan nu-mi permit sa si platesc un astfel de curs (bine nici nu m-am interesat, doar cred eu asa ca o scuza). Dar pana sa iau decizia finala si sa ma apuc de treaba serioasa, raman ca si tine tot la stadiul de bataiala.

Spune-mi părerea ta!

