Vrei să fii cool? Poartă niște teniși converse!

Trăim în era aia în care tătă lumea vrea să fie cool. Dar absolut toată lumea, fără nici o excepție. Nici măcar a mea. Și eu vreau să fiu cool într-un fel sau altul. Cu toții vrem să fim cool și nu cred că avem de ce să o dăm la-ntors sau ceva de genul ăsta. Asta-i lumea în care trăim și ăsta-i trendul în jurul căruia ne învârtim căci, da, ne învârtim în jurul lui „a fi cool”, indiferent de ce implică de fapt acest lucru și de transformările prin care nu suntem conștienți că trecem. Trăim în epoca cool-ului și trebuie să ne conformăm.

Să fii cool e diferit de la an la an. Anul trecut era cool dacă aveai nu știu ce freză. Acum doi ani erai cool dacă purtai nu știu ce tip de îmbrăcăminte ori dacă te afișai în public cu părul îndreptat cu placa, iar acum trei ani habar nu mai am de ce se consideră că ești cool, ori ce te făcea să fii cu adevărat cool în fața celorlalți.

Desigur, lucrurile astea care te fac să fii cool de-a lungul timpului, s-au mai păstrat. Spre exemplul trendul cu îndreptatul părului e în vogă și acum (chiar și eu sunt, uneori, din an în paște, când chiar n-am ce face cum timpul meu, adepta acestui obicei – îmi îndrept părul cu placa și-m testez totodată răbdarea de a lua șuviță cu șuviță).

Și totuși, să fii cool nu-i rău. E cool să fii col atâta timp cât e cool să fii cool pentru tine și nu pentru cei din jurul tău, nu pentru societate. E cool să fii cool că-ți stă bine și că-ți place ție, indiferent de ce e la modă sau ce nu e la modă în momentul respectiv.

Pentru mine spre exemplu, e cool să port teniși converse all star. De ceva ani sunt fanul lor numărul unu și parcă doar în teniși converse m-aș încălța. Îi ador pur și simplu.  În plus, mie-mi place să fiu sport. Adică să mă îmbrac și să mă încalț cât mai lejer. Iar teneșii converse se cam potrivesc la orice timp de îmbrăcăminte, chiar și la alea puțin mai ofice (doar acum se poartă teniși chiar și la costum, nu?).

Pentru mine e important să fiu cool cum îmi place mie, nu cum spun ceilalți. Iar să port teniși converse mi se pare de-a dreptul cool. Plus că arată foarte bine în picioare. Sau cel puțin mie îmi place cum le stă tuturor cu niște teniși. Iar dacă vă întrebați de unde-i iau, ei bine eu îmi cumpăr teniși și haine online. E simplu și rapid. E pentru leneși.

Ție cum îți place să fii cool?

6 gânduri despre &8222;Vrei să fii cool? Poartă niște teniși converse!&8221;

  1. Ai dreptate, cam pot fi purtati cu aproape orice. Merge si la ceva classy, si la ceva de vara.. chiar si ceva sport. Desi cam astia-s tenesii in general. Imi plac si cei de la Vans, dar in ultima perioada parca s-au axat mai mult de espadrile, nu mai fac tenesi clasici.

Spune-mi părerea ta!