Europa mai aproape de CNE – Week for Europe

485434_126959627504093_1496099111_n

Nu știu câți dintre voi ați auzit de CNE, CJE, CSE, dar Europa e mai aproape de toate acestea reunite (adică de CNE). Ei bine CNE, CJE și CSE reprezintă Consiliul Național al Elevilor respectiv Județean și Școlar.

De ce vă vorbesc eu despre asta? Pentru că încă sunt liceană și m-am decis să-mi sprijin 3 colege. De ce să le sprijin? Păi le sprijin pentru că au nevoie atât de sprijinul meu cât și de al vostru cei ce citiți acest post. Au nevoie de un sprijin moral, nu material sau mai știu eu ce. Au nevoie de fiecare din noi pe parcursul desfășurării proiectului lor.

Probabil vă întrebați despre ce naiba vorbesc eu aici de câteva rânduri, că ceva concret tot n-am zis. Ei bine, cele 3(fetele) și-au făcut o echipa, E.V.A(Euro-voluntar activi) și s-au înscris în concursul ”Europa mai aproape de CNE”. Pe ce se bazează acest concurs? Păi se bazează pe elaborarea unui plan de campanie și un plan de afacere socială. Cele două au fost elaborate și au fost acceptate în etapa următoare, etapa de implementare, astfel echipa E.V.A trebuie să se pună serios pe treabă și să-și implementeze ideile și propriile propuneri.

Anul acesta, planul de campanie se referă la cetățenia activă în contextul spiritului și a valorilor europene. Asta este ceea ce ele încearcă să promoveze, lucrul la care îndeamnă oamenii prin campania lor pentru a dovedi că ne putem informa corespunzător comunitatea din care facem parte.

În implementarea planului, E.V.A a stabilit o serie de activități ce se vor desfășura în Târgu-Jiu (din păcate pentru cei ce ar vrea să participe și sunt din alte orașe) dar și la E.V.A pe blog, blog ce îl veți putea vedea undeva mai jos la sfârșitul acestui articol. Activitățile sunt tare interesante, însă nu am să vă vorbesc eu despre ele aici ci am să vă las pe voi să aflați de pe blogul lor ce reprezintă fiecare activitate și cum se va desfășura fiecare:

  • 31.o5.2013 – Deschiderea săptămânii ”Week for Europe”
  • 1.06.2013 – Zi de training și dezbateri
  • 3.06.2013 – SMS către Europa
  • 4.06.2013 – Photo Voice
  • 5.06.2013 – Dai carte, ai parte!
  • 6.06.2013- 7.06.2013 – Concursul ”Care pe care – race through Europe”
  • 8.06.2013 –Însoțiți de reprezentanți din concurs, vom merge la familiile din concursul ”Care pe care- race through Europe” să le oferim premiile pentru care ne-am străduit cu toții.

***Pagina de activități, cu ce se va întâmpla mai exact la fiecare activitate, o puteți găsi numai AICI.

Vă place inițiativa? Vă place competiția și vreți și voi să vedeți cum va decurge totul și ce se va întâmpla la sfârșit, care va fi rezultatul muncii de mai sus? Dacă da, faceți o vizită pe Blogul E.V.A – Week for Europe sau pe pagina de Facebook Week for Europe, unde poți da un LIKE și acolo veți găsi mult mai multe informații și cum va decurge fiecare activitate.

Mulțumesc pentru timpul acordat atât în numele meu cât și în numele echipei E.V.A

Have fun,

Pishky!

922886_126964634170259_559379631_n

30 de gânduri despre &8222;Europa mai aproape de CNE – Week for Europe&8221;

    • Să fie, să fie!
      Mulțumesc și eu pentru felicitări.. ce să fac dacă sunt o altruistă incurabilă (și modestă tare :D). Lăsând gluma la o parte îmi place să ajut și dacă ajutorul meu e benefic de ce să nu-l ofer dacă pot?
      Sper să le susții și tu și să le dai un follow, poate un like pe facebook și să le urmărești activitatea. Sunt sigură că nu or să te dezamăgească și or să te surprindă!

  1. Damn! Interesantă inițiativă! Din păcate, lumea nu se prea arată interesată de astfel de concursuri, dar sper ca acest concurs să fie unul popular!
    Vă urez succes și sper să aveți cât mai mulți participanți!!!

Spune-mi părerea ta!