Prea cald!

Am abandonat timp de vreo 3 zile blogul acesta din cauza căldurii. E prea cald, iar creierul meu refuză a-mi înșira aici cuvinte coerente. Am reușit totuși, cu greu, în decursul zilei de luni să înșirui niște cuvinte într-un post pe blogul Mistery of great minds, iar asta alături de căldură m-a epuizat de tot. De tot.. de tot! Nu-mi doresc nimic mai mult decât ploaia cu picăturile ei reci și răcoritoare, vântul cu adierea lui blândă, nu-mi doresc decât să văd cum mercurul coboară ușor în termometre. Dar visul meu pare-se că nu vrea să devină nici cum realitate, se încăpățânează să-mi rămână doar un vis printre miile de stele.

Din cauza căldurii am uitat până și faptul că azi e miercuri, așadar nu mi-am putut ține promisiunea și n-am postat pozele făcute din tren în drum spre mare și înapoi spre casă, însă promit să nu mai uit miercurea viitoare… sau cel puțin încerc. Dar uite că amintindu-mi că azi e miercuri, mi-am amintit că mâine e joi. De mâine mă pot bucura de răcoare, de munte dar și de soare. Un soare cu raze blânde, nici răcoroase dar nici calde, perfecte pentru a-mi mângâia pielea. De mâine plec 5 zile la munte, 5 zile în care mă pot bucura de spectacolul raliului și cel de mountain bike. Zile în care vântul îmi va mângâia fiecare fir de păr.

Acum, pentru că e prea cald, iar ideile mele sunt aproape sfârșite datorită faptului că undeva în creier mi se închid toate cuvintele și ideile, refuzând ferm să se mai afirme… acum, după cum spuneam, vă las în compania unei melodii și a unei imagini răcoroase!

sursă youtube ( user EurythmicsVEVO )

18 gânduri despre &8222;Prea cald!&8221;

    • Eh e bine ca a mai scazut temperatura… pe la mine.. ii tot la fel de rau! Ma bucur ca ti-au placut poza si muzica! Macar ele au mai scazut temperatura ( cel putin pentru ochi si creier) ! Zi faina si multumesc de trecere si comentariu!

  1. Si eu sunt toropita de caldura si abia postez desi am multe subiecte pregatite. Mi-a placut fotografia. E ca un dush rece al imaginatiei iar clipul cu Euritmics foarte inspirat. Desi am ascultat de zeci de ori piesa aceasta nu-mi amintesc sa fi vazut videoclipul. Felicitari pt postare! Sa ai o zi frumoasa si racoroasa! 🙂

  2. Ah, munte….racoare cat cuprinde :X Vezi sa iei niste aer curat si tare de munte si pentru mine…(me, one of those people stuck with this damn heat over here!!…and over there :))) Have fuun! Astept impresii!! Si pozee!!

    • aoleeeu.. nasol cu apa potabila… ( unde se intampla asta?) .. la noi ce-i drept e apa.. nu ne putem plange de asta…. este slava domnului …! Sper sa treaca caldurile astea… sa vina niste ploi sa racoreasca tot si sa ne trezeasca la viata! Mersi de trecere si comentariu! Te mai astept si alta data cu comentarii!

      • Asta se intimpla in Rapoltu Mare – Hunedoara …
        De citit citesc cam tot ce scrii, dar nu comentez ca sant mai modest de felul meu si imi gasesc cuvintele mai greu… Odata am pierdut unul si nu l-am mai gasit decat dupa 3 ani…:(

      • Ma bucur ca citesti ceea ce scriu! Pacat insa de modestie…trebuie e sa o invingi! Sa nu o mai lasi sa-ti fure cuvintele!
        Mno.. in Gorj… ii apa cat cuprinde! Adica nu zic.. ii seceta si la noi ( pentru gradini).. dar asa de baut si de uz casnic.. este destula!

  3. Ai prefecta dreptate, Si eu sufar de caldura la fel. Abia m-am concentrat sa tin pasul cu comentariile si sa postez ceva, cat de cat, pe blog zilele astea.
    Melodia celor de la Euryrhmics e superba, e clasica. Multam de reamintire!
    O miercuri placuta!

Spune-mi părerea ta!