Încearcă să-ți depășești limitele… zilnic!

Să-ți depășești limitele, zilnic, e un lucru bun. Înseamnă că încerci să ieși din zona ta de confort cu care ești obișnuit. Încerci să te auto-depășești. Iar asta este excelent. Cred că oamenii au obligația de a-și întrece limitele mereu, pentru a putea lăsa ceva în urma lor.

Cum să-ți întreci limitele? Exersând? Nu știu… îți place să citești? Citește zilnic cât poți de mult și încearcă să depășești măcar cu o pagină numărul paginilor citite ieri. Îți place să gătești? Gătește zilnic și creează noi rețete, noi gusturi pentru cei din jurul tău. Revoluționează gastronomia. Iar astea sunt doar două exemple.

Eu, de când eram mai mică, îmi plăcea să-mi depășesc propriile limite și, așa se făcea că aveam o agendă în care treceam numărul paginilor citite în acea zi. Iar în ziua următoare încercam să citesc cel puțin cu o pagină mai mult. Îmi plăcea să fac asta. Și încă îmi mai place. Doar că timpul nu-mi mai permite să citesc zilnic la fel de mult ca în copilărie. Se mai vor și alte activități în programul meu, din păcate, sau din fericire. Nici nu știu exact.

Să-ți depășești limitele înseamnă să te perfecționezi pe zi ce trece. Să evoluezi tu, ca persoană, ca om, pe toate planurile dorite de tine: social, economic, emoțional, cultural etc. Iar să îți dorești să te perfecționezi pe tine, să evoluezi, e un pas spre a-i convinge și pe cei din jurul tău să facă la fel. Și uite așa, lume ar avea o șansă spre o evoluție benefică întregii omeniri, cred și sper că raționamentul este unul cât se poate de corect.

depaseste limitele

Imagine creație proprie

Totuși, eu nu sunt chiar în măsură să vorbesc despre depășirea limitelor, căci în afara acestor cuvinte pe blog, existenței mele pe Pământ și încercarea de a mă afirma, n-am prea lăsat ceva în urma mea. Însă știu o persoană potrivită, căci pe 23 octombrie 2014, la Stejarii Country Club, se organizează conferinţa inovativă de leadership #BusinessOdyssey din seria Enlightening 3.0, eveniment din portofoliul Conference Arena. Invitat este Felix Baumgartner, singurul om care a sărit de la 39 de kilometri înălţime şi a atins viteza sunetului în cădere. El este cu siguranță omul capabil de a vă vorbi despre depășirea limitelor în termeni cât mai concreți și cât mai convingători.

Și voi, dragii mei cititori, dacă vreți să participați la conferința pe care v-am amintit-o mai sus, vă invit să participați la concursul lui Cristi, la el de pe blog, aici. El oferă o invitație la conferință, în valoare de 414 Euro+TVA. Așa că ce mai aștepți? Participă la concursul lui Cristi și câștigă invitația! Fii prezent la eveniment. E mult prea fain și mult prea tare!

Spune-mi părerea ta!

