Vă invit la concurs pe blogul cel nou

Nu știu dacă ați văzut, dar pe blogul cel nou, danielabojinca.ro, am un concurs. Și dau drept premiu un voucher pe care îl puteți valorifica atunci când dați o comandă online la unul dintre restaurantele din rețeaua site-ului Food Panda. mai multe însă puteți afla și descoperi în articolul concursului.

Tot în acel articol veți afla și care sunt condițiile de participare, cât și cum voi acorda premiul.

Vă aștept și pe voi, cititorii acestui blog, să participați la concurs. Mi-ar plăcea ca voucher-ul acela să fie câștigat de unul dintre cititorii celor două bloguri ale mele. Vreau să vă mulțumesc și eu cumva pentru că îmi sunteți alături de atâta timp. Pentru că mă citiți și pentru că datorită vouă, cititorilor mei, am început să pășesc pe trepte cât mai sus. Din ce în ce mai sus. Iar pentru asta vreau să vă premiez.

Pe lângă acest concurs, vor mai urma și alte concursuri pe blog, dintre care foarte multe vor fi cu premii în cărți. Asta pentru că mie îmi place mult să citesc și știu că și cititorilor mei le place. Deocamdată vă aștept la concursul pe care îl am momentan pe blog. (click pe imagine pentru a fi direcționați către concurs)

voucher food panda

Spune-mi părerea ta!