Pagină dintr-un jurnal

Ieri n-am scris nimic. Astăzi eram pe-aproape să nu o fac. Cuvintele mi-au fost tăiate simetric și apoi înecate în propria lor imagine. Ceva le-a rupt fizicul de suflet și le-a aruncat spre neputință. Le-a omorât cu durere. De murit, n-au murit… căci acum încep să se întoarcă la mine, dar s-au ascuns. Și s-au ascuns bine, căci de data aceasta, se pare, nu le mai găsesc nicicum.

tecuci scrie

Obișnuiam să-mi găsesc cuvintele greu. Să le aștern greu fie aici, fie pe hârtie obișnuită. Acum, parcă, nu le mai pot așterne niciunde cum trebuie. Cum să aștern ceva ce nu am? Ce nu-mi aparține? Au fugit de mine. Ducă-se :).

Probabil vă așteptați să spun ceva despre Moș Nicolae. E un rău phbbbbt. Nu mi-a adus camionul cu ciocolată promis. Mi-a lăsat de milă una singură într-un papuc uitat de lume, în hol. Păi copil de o ciocolată sunt eu?phbbbbt Căci aia nu-mi ajunge nici pe o măsea. Mda. Mă corectează maică-mea di colo: „O CUTIE cu ciocolată ți-a adus!!!!”. Rectific și eu atunci: păi ce… copil de O CUTIE cu ciocolată sunt eu? Rău Moș… răuphbbbbt! Și dacă e să mi-o ziceți acum pe aia cu: „Nemulțumitului îi ia Dumnezeu darul!”.. n-are ce să mai ia… că-i rasă de pe fața pământului cutia respectivă… ete așaphbbbbt!!!!

Astăzi a fost o zi ca oricare alta din ultimele zile. La fel de mohorâtă și la fel de friguroasă. Urâtă. Neagră. Cețoasă. Rece. Niște schelete de brad stau țepene prin centrul orașului și beteala-i atârnată de becuri. Măcar la bec să ne-ncălzim, dacă la calorifer și sobă nu se prea poate.

Știu că n-are nicio legătură, cum nu a avut nici până acum tot ceea ce am scris. Dar eu vă scriu și n-am să mă opresc aici. Mâine plec la Straja. Gala Super Blog. Cică-s finalistă. Am ajuns până la sfârșit. Mă pot declara o eroină printre toți cei care au ajuns la final, căci am rezistat stresului și certurilor pe parcursul celor două luni de concurs. Munte. Dragul meu munte. Ce dor îmi era de el. Abia aștept să-l întâlnesc. Să-l privesc și să mă las privită de el, înecându-mi gândurile și sufletul în imensitate luilove struck. Muntele. Iubitul meu munte. El, una din marile mele iubiri (alea pe care le număr pe două degete laughing).

Dar gata cu scrierile de cuvinte pe ziua de azi. Ne auzim… luni. Asta dacă nu am norocul să rămân înzăpezită și să scap de teza la mate ( hei tu Moș Crăciun.. ești acolo undeva să-mi auzi și mie ruga??? Mulțumesc!)

Sursă Imagine: Google Images

5 gânduri despre &8222;Pagină dintr-un jurnal&8221;

Spune-mi părerea ta!

